tirsdag 31. desember 2013

Årets siste dag


Hello fra Malene og Pottifar!

Vet, har bilde av Potti i nesten hvert innlegg, nå. Begynnende kattedametendenser, kanskje? Ha ha.

Grunnen til at han er på soverommet mitt, er forresten at han har søkt dekning her inne! Aldri sett ham så redd før, faktisk. Dette kan være pga. at enkelte av naboene har begynt med oppskytninga allerede nå (why?). ELLER så kan det være pga. min personlige teori: at han er synsk, og da vet at kvelden videre kommer til å bli bråkete.

Ok. Ser til og med selv, at "katten-min-er-synsk" kommentaren, kanskje ikke svekker deres bilde av meg som potensiell kattedame.

Grunnen til at Pottifar søker dekning akkurat her inne, er forresten fordi han elsker rommet mitt. Han vil alltid inn her, liksom.

Syntes faktisk litt synd på ham nå. Han var under senga i sted, og nå er han inne i skapet mitt. 

Jeg, på min side, holder på å forberede meg til kveldens festligheter. Skal på nyttårsparty med mange av mine kjære venner her hjemme, så det blir utrolig koselig!

Men tenk at det er siste dag i 2013, dere!? Jeg vil si dette har vært et bra år, med masser av høydepunkt. Selvfølgelig har det ikke bare vært en eneste lang fest, men lavmålene får jeg heller ta på en tårevåt jentekveld, enn å publisere på nettet, he he... 

I år har jeg: vært i Sri Lanka, hatt mitt første år som medarbeider i Navigatørene, kommet meg igjennom NIRI, blitt venn med kenguruer i Australia, "gifta bort" tre venninner, hatt en helt fantastisk sommerferie hvor jeg ble brun for første gang siden jeg var liten, flytta inn i ny leilighet, blitt enda bedre kjent med mange av Bergensvennene mine, og, ikke minst, vært i London! For å nevne noe.

Det jeg ser på som mitt aller største "høydepunkt" er derimot at relasjonen min til Gud har blitt enda nærmere. Føler jeg sier dette hele tida, men det å bli kjent med Gud, det er virkelig mye bedre, enn alt annet her på jorda. Du opplever en dyp følelse av mening. Så det kan anbefales!

Men vet dere hva, nå må denne potensielle kattedama ordne håret. Skikkelige kattedamer drar vel forresten ikke på nyttårsfester, når jeg tenker meg om. Så kanskje jeg ikke er i faresonen helt ennå.... 

Dere må ha en fantastisk feiring, alle sammen. Om dere feirer med venner, familie, eller, som Pottifar, inne i et klesskap... 

Nyttårsklemmer fra meg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar