fredag 20. desember 2013

Geek Girl checking out...


Noen ganger er jeg så sykt geek. Jeg mener, det er fire dager til jul. Jeg sitter og skriver på første innlevering i menneskerettigheter (Innleveringsfrist 2. januar.)

Det mest naturlige, ville vel da være at mitt sinn var fylt av "dette er grusomt, jeg hater juss, die human rights, die," type tanker. 

Men vet dere hva jeg tenker mens jeg skriver? At dette faktisk er ganske interessant! 

Igjen, det er fire dager til julaften. Alle rundt meg har juleferie. Tror ikke jeg utviser normal atferd her?!

Det skal bli deilig å få levert inn da, det må jeg si. Er egentlig ca. ferdig. Har bare ikke bestemt meg for om det er Erik eller den norske stat som skal vinne saken. Argumentene går gjerne veldig i begge retninger, så du må ofte bare velge en løsning, litt på måfå. Satser på at det ikke er sånn Høyesterett gjør det, lol. 

Ellers i livet, så er jeg jo hjemme i Kristiansand nå, og det er fint. Har gjort koselige ting som å lese bøker, vært med familien, og laget karamell. 

Tror jeg må lage mer karamell faktisk. Pga. jeg laget en litt liten porsjon. Og, kremt kremt, fordi jeg har spist en god del av den allerede...

Ok. Nå har jeg tatt en LANG pause. Har spist grøt, vært på sykebesøk, spist ute med Victoria...ok, dere trenger vel egentlig ikke ALLE detaljene. Det viktigste, er uansett at oppgaven er levert!!

(Norge vant saken, og stakkars Erik tapte. Sorry, mac, ville egentlig du skulle vinne, men da tok oppgaven lenger tid å skrive, ha ha.)

Men vet dere hva det betyr? At jeg har FERIE!!!!

Joy to the world, altså! Er etter innleveringa jeg tok bildet ovenfor, sånn btw. Det er mitt "smil-fordi-du-ikke-skal-tenke-på-juss-resten-av-året" bilde. Fordi det er JUL (snart), tok jeg likeså godt juletreet mitt med på bildet.

Og her er et bilde BARE av juletreet. Kjører rosa jul her nede på pikerommet. Har egentlig ikke så mye valg, da rommet mitt er, sånn, 90% rosa.


God førjulstid til dere alle! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar