tirsdag 3. desember 2013

God kveld i stuen

God kveld i stuen! Jeg håper dere alle har hatt en spennende tirsdag.

Lurer dere på om jeg har hatt det spennende? Vel, jeg har løst eksamensoppgaver... Det er faktisk et visst spenningsmoment involvert i dette, da. Når man sjekker sensorveiledningen, liksom. Har jeg kommet frem til rett svar? Har jeg misforstått foreldelsereglene? Husket relevante momenter i condictio indebiti-vurderingen? 

Hrm, ok, en viss mulighet for at jeg har, dere vet, tilbrakt litt for mye tid med bøkene den siste tida. Objektivt sett, så ser jeg jo at sensorveiledninger ikke er SÅ spennende.

Tror kanskje jeg trenger en liten ferie...

Ellers, så er jeg fortsatt temmelig støl. Hvis dere lurte. Jeg KAN gå altså, men det gjør ekstremt vondt, og ser litt rart ut. Jeg har også gått tom for linser. Og har ikke tid til å kjøpe nye. Så alt i alt er jeg en smule handicappa, ha ha.

Det jeg derimot HAR, er min "Exam Survival Kit".


Er den ikke fin? Fikk den i kalendergave fra Kristine. Ble sykt glad =)


Her ser dere litt av innholdet. Masse ting som gjør hverdagen litt lysere ;)


Favorittingen min, det er nok de motiverende lappene. De første er av denne typen:


Jeg leste dem, og jeg bare "yeah! My God is for me! Halleluja!" 

Og så kom jeg nedover i bunka, til disse lappene: 

Og jeg bare "yeah! Ryan Gosling is for me too! Amen!


(Til mannlige lesere, som lurer på hva som er greia med jenter og Ryan: det er ikke det at han er verdens kjekkeste. Men. Det er bare noe med ham. Som dere og Jessica Alba. Hvis hun fortsatt er den ultimate drømmedama?) 

Ok, nå skal jeg tilbringe litt kvalitetstid med en av de to som altså heier på meg. Så kan dere jo gjette hvem jeg sikter til, Gud eller Ryan...

Klemmer =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar