torsdag 2. januar 2014

2014, baby



Hei, og godt nyttår kjære lesere! Jeg håper alle hadde ei fin feiring, og at 2014 har vært bra til nå.

Selv våkna jeg kvart på TO i går, etter ei vill natt med kjøttbollespising, skravling, og VANNdrikking. (Er så streit at jeg ikke drikker brus ei gang. Lol.) (Men det er altså bare fordi jeg ikke liker brus!?)

Og kjolen min er fra Hennes og Mauritz, sånn hvis dere lurte. Den kosta hele 100 kroner...

Kveldens vertinne, med sin berømte foccaccia


Det var altså nyttårsparty hos Astrid, og det ble virkelig en gøy kveld! Masse gode venner jeg har kjent lenge, og et par nye. Vi skulle egentlig ha jentefeiring, men det ble visst et par gutter også, ha ha.

Noen av de fine jentene jeg feiret med!

Alle hadde med seg en tapasrett, det var både godt og enkelt. Så vi brukte en del tid på å spise!

Syntes det er veldig gøy med instagram for tida (bare hatt det i ei uke), så fikk alle til å tagge bilder de la ut, med #nyttårhosastrid. Så dere kan sjekke ut det, om dere er veldig nysgjerrige på feiringa, er hemmelig forelska i Astrid, osv...

Da klokka nesten var tolv, måtte vi visst ut. Guttene skulle nemlig skyte opp fyrverkeri.

Personlig syntes jeg fyrverkeri er noe skummelt. Det syntes Victoria og, så på bildet nedenfor ser dere oss, når vi søker dekning. I FRYKT.

Ha ha, etter et spesielt høyt smell, ble jeg så redd at jeg løp i Linda. Som ble kjemperedd, fordi hun tenkte at for at jeg skulle ha utvist den type atferd, måtte det typisk være rettet en rakett mot oss, eller noe sånt...

(Ja, vi er vel begge noe dramatisk anlagt...)



Da vi var tilbake i leiligheten, kom Linda på at hun hadde glemt å bruke stjerneskuddene sine. Så da dro hun, Victoria og meg ut på verandaen, for å ta bilder med de. Var ingen andre som ville være med, eller som ville ta bilder av oss. SÅ. Vi måtte være kjemperaske, og ta bilder av hverandre. Stress, liksom...


Så som dere ser, det var virkelig en flott start på året. Jeg føler meg så heldig, som fortsatt har mange gode venner i hjembyen min, selv om jeg ikke har bodd her fast i 4 1/2 år.



Når vi er inne på takknemlighet, vil jeg forresten også si TAKK til dere som trofast leser denne bloggen i løpet av året, og som gir meg gode tilbakemeldinger. Det gleder et bloggende hjerte. Dersom dere vil få med dere alt jeg skriver, med en gang, kan dere forresten følge bloggen på bloglovin. 

Og da var det bare å hoppe inn i 2014, eller hva? Til slutt vil jeg gi dere noen godord, som dere kan ta med inn i det nye året:

Mine søsken, jeg tror ikke om meg selv at jeg har grepet det. Men én ting gjør jeg: Jeg glemmer det som ligger bak, og strekker meg etter det som er foran - Fil 3:13 

Vi snakkes, klemmer fra meg =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar