onsdag 11. desember 2013

December Happiness


Ok. Da regner jeg med at dere har ventet i åndeløs spenning, etter at gårsdagens innlegg avsluttet uten at jeg fortalte hva det var jeg gjorde i helga. 

Ehm. Mulig jeg har bygd opp spenninga litt vel mye, her. He he. 

Det som skjedde, var altså at jeg fikk besøk av min kjære mamma og min kjære søster. Så, ja, kanskje mest spennende for meg selv. Pluss eventuelt de av dere som bare har en slags sær interesse for familien min...

Utrolig koselig å ha besøk, da! Vi dro på Belle Amie, shoppa klær og julepynt, spiste masse ute, og, ikke minst, dro til pepperkakebyen! 

Vet dere, før jeg flytta til Bergen, så trodde jeg at pepperkakebyen var en slags "landsby" med pepperkakehus som var så store at man kunne gå inn i de. Pga. at jeg besøkte en slik landsby da jeg var tre år gammel, og, ja, det var en STOR livsopplevelse.

Meeen, så sa Hanne (hun er bergenser), at pepperkakebyen bare besto av bittesmå pepperkakehus. 
Så det var jo tidenes skuffelse. Siden jeg regna med at pepperkakehus jeg kunne gå inn i, det ville være like gøy når jeg var tjue, som det var da jeg var tre.

Pga. dette, tok det faktisk et par år, før jeg i det hele tatt besøkte pepperkakebyen. Men. Har kommet over hele greia nå. Er 23 og 1/2 liksom.

Så. Nå er pepperkakebyen bare koselig, og det var gøy å vise den til mamma og Silje.


Etterpå...så dro vi til hotellrommet. Spiste pizza og twist i senga. He he. Vi reiser jo til stadighet i vår familie, helst til litt alternative lokasjoner. Men. Vi er egentlig veldig glade i å bare slappe av og spise sjokolade på rommet vårt. (Kanskje grunnen til at vi liker dette så godt, er FORDI vi har reist såpass mye?)

Alt i alt, så var det ei utrolig koselig helg! Jeg er så heldig, som har mamma og Silje i livet mitt =)

Ellers, så har jeg vært på både julekonsert og (enda en) grøtfest. For å nevne noe. Mye gøy som skjer! Og jeg skulle jo ønske jeg kunne skrive om hver eneste festlige episode i mitt liv, men det rekker jeg jo virkelig ikke. For eksempel, jeg hadde ikke mindre enn TO pinlige falle-i-bakken episoder på lørdag (pga. snøen), og det har jeg jo ikke fått skrevet noe om.

Tror det er mest meg som syntes dette er veldig dumt, da. Regner med at dere vel egentlig har det helt ok, uten å få livestreamopplevelse fra Malenes spennende liv.

Ok. Nå må jeg virkelig legge meg. Siden jeg - hikst - fortsatt ikke har helt ferie.

Ha ei god natt/fin morgen =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar