mandag 1. juli 2013

Bengalkattens hemmelighet

Du vet når du bare får ekstremt lyst på noe? Sånn at du bare MÅ ha det? I går fikk jeg ekstremt lyst på en bengalkatt.

Dette er tamkatter som er krysset med leoparder! Det er derfor pelsen deres er leopardmønstret.

Jeg fortalte om min nye drøm til mamma, men hun var ikke spesielt støttende. Hun hang seg veldig opp i leopardarven til kattene, selv om det sto på nettet at kattene bare var "litt villere" enn en vanlig katt. Og den angrep bare eierne hvis den kjedet seg, liksom.

Vel. Det hadde kanskje vært trist om jeg liksom hadde blitt drept av mitt eget kjæledyr.

Pluss at jeg tror ikke jeg har tid, heller. Har nok med Ernst (orkideen min) atm. Det minte meg på at jeg ikke har vannet ham på ei uke...det må jeg gjøre etterpå! 

Akkurat nå i sommerferien har jeg veldig god tid, da. Siden jeg ikke jobber, liksom. Det er kjempegøy, mitt faste tilsvar, når det gjelder å finne på noe med folk, er jeg kan når som helst, jeg!

Trening er en annen ting jeg plutselig har masse tid til. I dag har jeg trent styrke. Som er det kjedeligste jeg vet i HELE VERDEN. Hvis det hadde vært mulig å betalt andre mennesker for å trene for deg. Så hadde jeg seriøst vurdert det. Sånn når det gjelder styrke. Jeg elsker å løpe, liksom, men det bryter visst ned musklene dine. (Gjør det uansett, da...)

Astrid og meg har faktisk utviklet vårt eget styrkeprogram. Som vi må utføre hjemme, og ikke på treningssenteret. Siden folk ikke må se hvor lite sterke vi er liksom. (Sorry at jeg avslører dette om deg, Astrid! Men. Du vant over meg i håndbak, da!)

Selv om vi har jo bodd med fire andre mennesker, så det kommer alltid folk inn når vi er midt i det, og bare "hva er det dere driver med?"

En annen ting med sommeren er jo forresten at jeg bor med familien min, og ikke samboerne mine. Det er faktisk utrolig koselig, vi er jo fire barn, så det er alltid noen å prate med, liksom. Ikke for å snakke om en katt som helst vil henge 24/7...

Men nå må jeg gå og gjøre noe viktig. Ha ha, jeg bare tuller. Tror jeg skal bake cookies eller noe...

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar