torsdag 4. juli 2013

Not that kinda girl


I dag har det altså vært en STOR DAG i Kristiansand. Vi snakker folkefest. Nesten. Det har nemlig vært Handelens dag. Den dagen alle butikkene i byen slår til med supersalg!

Silje, mamma og meg var på plass i åttetida, og da var det allerede nærmest umulig å finne parkering. Sånn, Silje fant en parkeringsplass og plasserte seg selv fysisk der, mens mamma prøvde å finne ut hvordan hun skulle få bilen hen til denne plassen. Men så kom det ei dame og begynte å rygge inn på plassen, mens Silje sto der!? Så da ble det litt krangel på morgenkvisten...

Salg, gitt, det får ikke akkurat ut godheten i mennesket...

Jeg endte jo selvfølgelig opp med å kjøpe den ene tingen på Retro (vi gikk målrettet mot de dyrere butikkene først) som ikke var på salg, nemlig Acnes Canadaskjerf. He he.

Jeg har veldig ærefrykt for sånne jenter som alltid kjøper ting på salg og gjør de kuppene. Men. Jeg er dessverre ikke den type jente selv. Jeg er god til å kun kjøpe ting jeg faktisk elsker, da. Jeg er ikke hun jenta som kjøper ting hun egentlig ikke liker altfor godt, bare fordi det var på salg, liksom.

Men, for å skifte helt tema, så tenker jeg en del på biler for tida!

Den så dere ikke komme, gjorde dere?!!

Verken i livet eller i blogginnlegget liksom...

Vel, da er vi to! Bilkjøring har for meg alltid fremstått som en veldig mystisk og komplisert prosess. Ærlig talt har jeg hatt en solid dose ærefrykt for alle som faktisk behersker kunsten.

Men det viser seg jo at bilkjøring er en smule enklere enn det jeg alltid har innbilt meg. Det er faktisk ganske gøy!

Og, alt dette her har altså fått meg til å legge merke til biler, for første gang i mitt liv! Jeg vet jo ingenting, da, sånn om hvilke merker som er bra eller dårlige.

Det kan jo være dette er starten på en slags utvikling for meg, da. Sånn, hvor jeg går fra jente som er tilnærmet bildyslektisk (selvoppfunnet begrep, forekommer en del hos jenter!) til en rånetypejente.
Ha ha. Da hadde jeg - og alle rundt meg - ledd godt.

Vel. Vi får se? Tviler litt på at jeg blir Dragefjellets første råner liksom, men hvem vet? Lærte tross alt å kjøre i tredje gir i går, OG kjørte i hele 50 kmt...

Snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar