mandag 15. juli 2013

Love Story


Hamar, august 2009: jeg starter på Hedmarktoppen Folkehøysskole. Kommer i en helt fantastisk bra disippeltreningklasse, hvor jeg blant annet blir kjent med Hanne og Hans. Vi blir raskt en sammensveisa gjeng, og henger sammen 24/7.

Honduras, mars 2010: Hanne og Hans får matforgiftning, og tilbringer noen dager i hverandres selskap på sykerommet. Etter dette merker vi andre at begge ser ut til å ha blitt veldig gode venner den siste tida...

Innimellom sykehusvasking og skolebesøk får vi jentene tatt Hanne til side for litt girltalk. I myggnetteltet hennes. Hvor hun bekrefter at det er noe på gang!!

Dette vekket glede, men også overraskelse. På tross av mistanken. Vi hang liksom sammen hele gjengen, jeg tror ikke noen hadde sett for seg at det kom til å oppstå et forhold mellom noen av oss! 

Sotra, 13. juli 2013: Mine kjære gode venner GIFTER SEG!!! Så det er jo bare helt fantastisk! 
Det ble en veldig fin dag, og Hanne var supervakker. Det er gøy å feire sammen med et par man er så glad i, og som man har fulgt siden dag en...

Vi vennene skrev nok en gang en sang, denne gangen til denne sangteksten. (Intern folkehøysskolesang!)

Når det gjaldt sangskrivingen, så ble rådet jeg selv avga etter forrige bryllup IKKE fulgt. Nok en gang ble sangteksten skrevet kvelden før! Vi begynte litt tidligere, da, så jeg tror grad av overtrøtthumor ble mindre...

Så. Da var 2/6 av kollektivet gift! Crazy times! 


Vi fire ugifte (tre single, en forlova) skal forresten fortsette å bo sammen, på Kronstad. Ikke mer Bergen Sentrum, altså. Mamma er OVERlykkelig over å få meg vekk fra Bergens crime spot nr. 1.
Og JEG er overlykkelig over å endelig ha et soverom på mer enn type 4 kvm. Tror det nye er på rundt 8. Føler jeg har et palass i grunnen. Så jeg kommer til å ta helt av, jeg, invitere til fest på rommet og greier...

Men før det, så gjenstår noen uker til i det faktiske palasset som er huset til foreldrene mine. Love that place. And I love these girls!!! 



Klemmer =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar