tirsdag 23. juli 2013

Bading, bunader og mirakler

Hei kjære leserpersoner!

Nå går vi inn i tredje uke med solskinn og sommervær! Det er så gøy og fantastisk at jeg blir helt fra meg av begeistring! 

Badeturer er jo en nødvendighet i denne varmen. Heldigvis er Kristiansand bittelitt bedre utstyrt med badesteder enn det Bergen er... (Hva er greia med at det er, sånn, to badesteder i HELE Bergen? Og at ingen bryr seg??) I går var det bading i ferskvannet Tretjønn, med min kjære venninne Hanne Kristine. Så fikk vi både avkjølt oss, og oppdatert hverandre på livene våre. 


Og i dag dro mamma og meg på bunadshopping. Jeg har nemlig kommet over hele den pubertale "bunad-er-teit" greia mi, og skal nå faktisk skaffe meg bunad! (Ikke selvfinansiert...)

Det er sykt mange valgmuligheter, da. Siden jeg endelig har oppdaget bilderedigeringsprogrammet på dataen min, har jeg laget en liten collage over de ulike kandidatene...


Vi dro også på Drømmeplassen, for å drikke kaffe. Jeg tok en mokka med chilli. Vil egentlig ikke anbefale den. Sykt sterk, det brant i munnen, liksom. 


Ellers så har det skjedd et slags mirakel med meg. Både venner, familie, og, ikke minst, meg selv, er helt sjokka. På en bra måte. 

Ehm, nei, "mirakelet" er ikke at jeg har fått meg kjæreste...lol ;) 

Det er derimot at jeg har BLITT BRUN!!!! Dere som har fulgt bloggen/meg i livet mitt en stund, vet at tilværelsen min i alle år har vært preget av min bleke hud som aldri blir brun. Samt at resten av familien min blir kjempebrune etter noen dager i sola. 

Inntill nå!!! ENDELIG. So happy! 

(Jeg vet. Jeg er så sykt dramatisk. OG har et overforbruk av både kursiv- og caps lock- tasten.) 

Og nå skal jeg se på Roswell, en serie om aliens på amerikansk high school! Fra år 2000! Sykt gøy! Burde nesten ha jobbet med kultur, jeg, så god jeg er til å gjenkjenne kvalitets-TV når jeg ser det...

Snakkes =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar