torsdag 11. juli 2013

Glede i hjertet!


Denne uka, altså. LOVE IT. 

For det første, så er det Oase. Som jeg aldri har vært på før, men som jeg umiddelbart digga! Det er en kristen festival, liksom. Møter, masse mennesker, muligheten til å komme nærmere GUD. Alle ting jeg er en stor fan av!

Etter møtene har jeg særlig hengt på standen Linda har stått på, for UiO. De har hatt en slags dansegreie på en TV-skjerm. Antar det er et navn for det, men det er jeg visst enten for gammel eller ignorant til å vite. 

I hvertfall. Det er en mann på skjermen som danser til ulike sanger, og så skal man følge bevegelsene. I mitt tilfelle er det mer sånn forsøke å følge bevegelsene. Å danse er virkelig, virkelig ikke min sterkeste side. Men. Jeg gjør det uansett. Fordi jeg syntes det er så gøy. 

Og så er det gøy for de rundt meg og. Når de ser på mine danseforsøk. Dette er ikke en overdrivelse heller, helt seriøst vekker movsene mine til stadighet latter fra medmennesker... 

Jeg har også vært leder på Barneoase. I dag har vi lært om at vi alltid kan stole på Gud. Viktig å huske for oss voksne (eller nesten-voksne, som jeg liker å betegne meg selv som!) også. At vi ikke trenger å uroe oss, fordi vår Gud er med oss! 

Og så har vi svingt oss på lekeapparatene. Alle barna drev å hang i ei stang og løfta opp kroppen sin. Og jeg tenkte litt sånn, det er jo viktig at man blir med i leken. (Vel, jeg antar det er viktig. Det hørtes riktig ut?) Så jeg bare "dette vil jeg og gjøre!", og så forsøkte jeg å løfte opp kroppen min. Men. Det viste seg at jeg ikke hadde armstyrke til det. Fail...

Ellers så er det fortsatt SYDEN her i byen. Så innimellom møtene har jeg hengt på stranda, aka favorittstedet mitt på jord. 

Så. Good times in K-town. Men. Nå i kveld var jeg seriøst sliten, så jeg har tvunget meg selv til å være hjemme. Virkelig tvunget. For selv om jeg selvsagt er en festlig person i meg selv, så er det enda gøyere å være festlig i felleskap med andre festlige mennesker

Særlig når vi kan (for mitt vedkommende forsøke å) danse Gangam Style!

Men. Nok et bryllup venter meg i helga, så jeg tror jeg må prioritere skjønnhetssøvnen! 

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar