lørdag 30. november 2013

Siste nytt fra fronten


Ja, lappen ovenfor er fra meg selv. Hvis dere lurte.

Jeg har eksamensperiode, ok? Alt som får meg til å føle meg bedre, er lov.

Heldigvis, så er jeg så heldig at andre mennesker også muntrer meg opp i denne litt småtunge stund.
For eksempel, i går kom jeg hjem til hjemmelaget pizza og nyvasket leilighet, takket være Astrid! (Ja, jeg har verdens beste samboere!)

Det går greit med lesinga, da. Faktisk begynner jeg å like pengekrav! Det antar jeg at dere forstår godt. Regler om pengefordringer, liksom, det høres jo festlig ut, sant?

Men, tror kanskje jeg er litt underbevisst stressa. I natt drømte jeg at jeg hadde eksamen. Tre ganger.

Første ganga, så fikk vi utdelt matteoppgaver. Siden vi har om penger, liksom. Det var jo TOTALT krise. Kan ikke matte. Sånn, virkelig. Er derfor jeg studerer juss.

Men. I kveld skal jeg virkelig koble ut, for det er julebord med Salt! De pleier å være legendariske, så jeg gleder meg ekstremt mye!

Det var derfor Astrid og meg hadde photoshoot, forresten. For å finne ut av antrekk. Siden jeg har 36 kjoler (litt flaut), har jeg nemlig funnet ut at jeg ikke skal kjøpe ny kjole. Greit å gå med de man har mer enn ei gang, liksom...

Den kjolen jeg endte opp med, var den som var mest innenfor "Gatsby-temaet". Eneste ulempen er at den er veldig lys, så jeg har prøvd lykken med selvbruning.

Fargen viser seg ikke ennå, tror den kommer frem cirka når festen starter. Så det kan jo bli interessant...he he.

Ha ha, dette er litt flaut, men til fjorårets julebord, så tok jeg faktisk spraytan. Til mitt forsvar, så var det veldig billig, bare 250 kroner.

Men det sier vel egentlig litt om kvaliteten, på stedet jeg dro på.

Det var i en kjeller, liksom. Med linoleumsgulv og masse rot. Så sto jeg der i et hjørne. Ble sprayet brun av ei jente på min egen alder, som så ut som om hun var (litt for) stor tilhenger av spraytan selv.

Etterpå, så måtte jeg bare gå rundt og tørke kjempelenge. Alene i kjelleren. Det var litt creepy. Særlig siden det kom masse rare lyder, fra rommet ved siden av.

Jeg ble brun, da.

Men, ok, nå må jeg ordne meg videre. Tar litt tid å forvandle seg til en 20-tallsbabe...

Snakkes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar