mandag 4. november 2013

Not a lot going on at the moment


Hello my friends =)

I helga var det Halloweenfest. Den var episk, om jeg skal si det selv (var co-host). Fest er jo gøy i seg selv, og når du også legger til kostymer. Vel. Da MÅ det jo bare bli bra.

Som dere kanskje ser av bildene, så kledde jeg meg ut som Taylor Swift. Mener selv meg og Taylor hadde blitt instant BFFs, dersom vi noen gang hadde møttes. Sånn btw.

Prøvde å kopiere antrekket fra musikkvideoen til "22" så nøye som mulig. Jeg tar utkledning veldig seriøst, ha ha, så det kommer (kanskje litt for) naturlig for meg å bruke masse ressurser på kostymer...

Ble ikke SÅ dyrt, da. Relativt sett. Og, i motsetning til den ganga jeg brukte 100 dollar på en håndlaget maske fra Venezia (til et maskeradeball), så vil det jeg kjøpte inn i går, absolutt kunne brukes om igjen!

Og, for meg er det virkelig verdt det, når kostymet blir bra.

Det som var gøy, var at alle som kom virkelig hadde gått inn for å kle seg ut. Ovenfor ser du meg sammen med en av kveldens tre (!) drueklaser, samt Kourtney Kardashian. Og nedenfor har vi altså klovnen Thea, som vant kostymekonkurransen, og Kristine, Verdens Søteste Mus!


Og nå. Er det mandag. Jeg sto opp klokka syv idag. Jeg har skrevet en arbeidsgruppeoppgave som jeg ikke forstår. Jeg holdt på å sovne mens jeg leste om foreldelse av pengekrav i sted. (Som oppgaven ikke handla om...har ikke misforstått SÅ mye!)

Men, greater things are yet to come, ikke sant. For eksempel så skal jeg straks ha lasagnemiddagsdate med Cec og Astrid. Og, det er nå bare 11 dager til vi kan pynte leiligheten til advent!

Kristine og meg har nemlig kommet frem til at 15. november er en grei dag å starte på, så bare å slenge seg på den tradisjonen ;)

Ok, nå skal jeg, inspirert av Astrid, lese litt i bibelen! Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar