mandag 11. november 2013

Single Stamina

Det gjelder å velge sine sjåfører med omhu. Ja, det var et visdomsord fra meg til deg.

Akkurat hvem som er DIN idealsjåfør, vel, det må du nesten finne ut av ved å vurdere personlige preferanser.

For eksempel, hvis du og din ektefelle (ja, kjører på med litt fordommer mot gifte folk her) helst vil være hjemme før elleve. Da ville jeg kanskje ikke anbefalt akkurat Ida Serine...

For meg, derimot. Er hun faktisk den perfekte sjåfør. Da hun ALLTID drar sist. Og min personlige preferanse er å ALLTID dra sist.

Så på lørdag, da jeg satt på med Ida Serine, da følte jeg rett og slett at jeg hadde tatt et utrolig godt livsvalg.

Faktisk tror jeg samtlige i bilen satt igjen med den følelsen, da vi alle vel egentlig er "dra-sist" personer. Foruten meg og Ida Serine, besto bilens passasjerer av Maria, Astrid og Barathi.

Og det vi dro på, var altså en bursdag hos vår venn Thomas, på Frekkhaug. Vi kom typisk to timer etter alle andre, og vi bare "ja, vi beklager, vi måtte vente på Maria, for hun skulle ha en konsert".

Meen. Kremt kremt. Vi hadde det såpass gøy på vårt lille "vente-på-Maria-ved-å-spise-pizza-og-ordne-oss-pepsimaxvorspeil", at det endte med at Maria måtte vente på OSS. (sorry M!)

Det var sykt gøy på Thomas sin fest, og da. God stemning. Gøye folk. Kake. Allsang på slutten (lol.)

Og så rundet vi det hele av, med en liten spontan sightseeing på Fløyen!? Etter å ha funnet frem og tilbake til Frekkhaug, greide vi nemlig å gå oss vill på vei fra Bellevue til Fjellveien...(IKKE Ida Serines skyld, da hun bare har bodd i Bergen noen måneder, og vi sa hvor hun skulle kjøre!)

Etter at vi kom hjem, måtte forresten Astrid og meg selvfølgelig prosessere hele kvelden verbalt. Så la vi oss type halv fem.

Så sov vi til halv ett.

Vet dere hva, jeg følte meg som en tenåring igjen! Ha ha. Litt kjipt at jeg ikke fikk sove før halv to i går, pga. ranglinga, meeeen yolo, ikke sant!?

Og nå er det obligatorisk kursoppgave. Åpna jusleksikonet for andre gang i studiet i dag, så dette må jo bare gå bra!



(Ja, er alene hjemme hvis dere lurte...)

God kveld videre =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar