lørdag 23. november 2013

Tusen tegninger

Hei fine lesere!

For det første: tusen takk for alle gode ord om sist innlegg! Det var en hendelse som berørte meg, og jeg er glad for at mange av dere og lot dere berøre =)

Ha ha, nå føler jeg nesten litt press om å være veldig dyp fremover. Slutte med "idag har jeg tenkt på kjoler og falt ned ei trapp" type innlegg. Slutte med "lol".

Men jeg kan jo ikke slutte med "lol"! Elsker "lol". Selv om jeg tror det, som utrykk, kanskje er litt ut?

Jeg vet ikke? Pleier å være litt treg med å få med meg sånne ting. Er derfor jeg er så glad jeg er venn med Kristine. Hun er veldig oppdatert.

Ellers, så må jeg si at jeg gleder meg så superduperkjempemasse til jul!!!!! Har gradvis trappa opp med julesanger siden oktober, og nå, i november, er egentlig det meste lov.

Altså når det gjelder julesanger, ikke, sånn, at alt generelt i livet er lov...

Ellers, så oppdaga jeg denne sangen i går. Det er jo ikke en julesang, men jeg syntes den var veldig fin. Hørte på den flere ganger, og gråt hver eneste gang. Ikke bare synger de fint, men fedrene deres er ute i krigen!!!

(Vel, jeg antar at de som synger faktisk har foreldre i krigen? Siden pengene går til militærfamilier. Hvis ikke de bare hyra inn noen andre, som liksom var pene og talentfulle nok....)

Jeg fikk mamma til å se på den og, hun bare "har du noe forhold til britiske militære?"

Og jeg bare "neeei..." Og snufset. Fordi jeg gråt. Igjen.

Jeg kjenner jo mange som har hatt førstegangstjeneste, men jeg kjenner jo ikke akkurat noen som er ute i krigen. Pappa var i Libanon, men det var før jeg var født...

Bare levde meg VELDIG inn i situasjonen. He he.

Å. Nå kom akkurat Stian Blipp på TV-en. Så lagde jeg dette utrykket:



Pga. at Mr. Blipp og Ms. Malene hadde blitt the best couple ever. (I følge meg selv). Men. Det står liksom et par hindringer i vår vei. Som at han bor i Oslo. Og at alle jentene i Norge er forelska i ham.

Ikke for å snakke om det faktum at vi faktisk aldri har møttes. 

Ja, og så er han jo ikke kristen... Å være kristen er et absolutt vilkår for meg, i et forhold. Sånn sett er faktisk Justin Beiber ca. den eneste kjendisen jeg kan bli sammen med. Lol.

Men. Vet dere hva. Nå er det sent, og jeg skal på hyttetur med JussNavigatørene imorra, så må lade opp til det! Så. Får tenke mer på kjærlighetslivet mitt siden...

God kveld, og god helg, til dere alle!

1 kommentar:

  1. Justin Beiber? Hahaha

    Hilsen fra Linn og Cathrine
    vi ler på lesesalen, inni oss

    SvarSlett