mandag 7. april 2014

Long time, no blog



Hei verden!

Siden sist, så har det skjedd MASSE fantastisk!

For eksempel, så har jeg fått meg en kjole fra Malene Birger, aka min designernavnesøster. Og den kosta bare 200 kroner!


Dette er altså den type ting jeg drømmer om om natta. Så. Fantastisk at det skjedde i virkeligheten!!!

Og nei, jeg har ikke blitt sammen med en butikkansatt, og dermed fått tilgang til ekstreme rabatter. Ha ha.

Det jeg har gjort, er å shoppe på Shopping For Freedom. Det var en gøy opplevelse, altså.

Først var det catwalkshow, som jeg nok en gang var en del av.

Får en del modelloppdrag pga. bloggen, vet dere.

LOL, neida. Var mer en sånn "hvem-fra-kirka-vil-gå-på-catwalken" greie.

Gøy å være med på!  Her ser dere Maria og meg, etter vår (ti-sekunds) opptreden. Som dere ser har det på dette tidspunktet gått litt til hodet på oss, at vi er "modeller".



Etter bildet ble tatt, var det egentlig bare å sette i gang med shoppinga! Utenom kjolen, fant jeg blant annet en bluse fra FWSS. Og et skjørt som har vært Ulrikke Lund sitt.

Så. Nå har Ulrikke og meg et spesielt bånd. For det får man faktisk, når man overtar en annen persons klær.

Det blir litt sånn som forholdet mellom en organadonor og mottaker. Bare bedre, siden vi begge fortsatt er i live!

Kjøpte en hel rekke andre plagg og, så er faktisk bundet sammen med en hel gjeng jenter nå! Bare å skrike ut, om du ser at vi er blitt "klessøstre".

Men vet dere hva? Det er noe som er ENDA mer fantastisk enn mine innkjøp, Ulrikke Lund og meg sitt spesielle bånd, osv. Og det er at For Freedom samlet inn 400 000 kroner! Det er SYKT mye penger, mye mer enn jeg noen gang har hatt, lol. SÅ glad for at vi som kirke kan være med på å kjempe for rettferdighet.

Ellers, så har det i det siste vært masse SOL i Bergen! Det er så gøy, altså, det blir jo rene folkefesten.


Jeg tuller ikke med "folkefest". Aldri bodd et sted før, hvor folk blir SÅ glade for solskinn...

I helga dro jeg til Hermon Høyfjellshotell. Det var tur med medarbeidere, styret, og liknende, i Navigatørene.

Utrolig digg å bare komme seg vekk,  være sosial, spise god mat, og gå turer i naturen. Og, ikke minst, bli inspirert til tjenesten.


Vet dere, jeg må nesten si litt mer om maten. Den var så GOD. Hadde visst sendt litt vel mange snaps av den, hehe. Men. Det hadde dere også gjort!

Etter denne fine helga, er det derimot en litt mindre hyggelig ting som venter meg. Nemlig eksamen, den 25. april.

Det er bare en måned siden sist eksamen, og jeg har utrolig lite lyst til å gjennomgå alt dette igjen, allerede. Det blir liksom som om du blir gravid to måneder etter at du har født.

Ok, har vel egentlig ikke noe personlig erfaring med graviditet, foruten å ha spilt Maria i julespillet ti ganger. Men. Følte det var et passende eksempel.

Må vel bare komme meg igjennom det, da. Ta en dag av ganga, og få styrke fra Gud. Og kaffe.

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar