torsdag 17. april 2014

Påske uten ferie

Hello =)


På mandag prøvde jeg lykken som UiA-student. Det gikk fint, helt til jeg skulle på do. Da viste det seg nemlig at de hadde skrudd av vannet! 

Hadde drukket en hel camelbakflaske med vann, så dere skjønner nok at dette var litt krise.

Heldigvis møtte jeg Victoria. Hun hjalp meg med å finne en do, i et annet bygg. Så da var lesedagen redda!

Ok. Det sier vel litt om hvor mye som skjer i livet mitt for tida, når jeg anser ovenfornevnte historie som bloggverdig materiale. Haha.

Men. Slik er nå livet til de som har eksamen om ei uke til.

Har blitt angrepet av en hund, da.

Eller, eieren stoppa ham før han hoppa på meg, så, ja, ble nesten angrepet. Var uansett en skjellsettende opplevelse.

Foruten hundeangrep og litt for mye lesing, må jeg si det er hyggelig å være hjemme. Mye mindre stress enn vanlig eksamensperiode, siden ingen andre er i eksamensmodus. Mamma og pappa kommer ned med kaffe fra espressomaskinen, og steller i stand vaffelpauser. Så, alt i alt er livet så bra som det kan bli, ut fra forholdene =)

Dere får ha ei fin påske videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar