fredag 11. april 2014

Don't worry, be happy


Folk fremhever gjerne det at det er så bra å være POSITIV. 

Det vi sjeldent snakker om, er derimot at positivitet også har sine skyggesider.

Hvis dere ikke tror meg, så kan jeg komme med et par eksempler fra mitt eget (positive) liv: ankomme Charles de Gaulle idet flyet startet å boarde, gå seg vill på Årstad med døende mobil, og, ikke minst, tenke at det var en god ide å ta 07:25-flyet hjem til Kristiansand.

Min tanke da jeg booket billetten, var at da har jeg hele dagen til å lese, når jeg kommer frem!

AS IF.

Greia med juss, er at du egentlig kan være ganske maltraktert legemlig, uten at det gjør noe for studiene. (Sorry for morbiditeten...) Hjernen, derimot. Den bør helst være på topp!

Og jeg vet ikke med dere, men det er IKKE min hjerne, etter oppvåkning før fem.

Men, som nevnt, jeg er en optimist, og gleder meg da over en god unnskyldning til å ta en rolig dag! Enter pysj fra 10. klasse, HIMYM og sjokoladeegg.

Ok, tok muligens litt av, når det gjelder sjokoladeegginntaket. Dagens tips, er at masse sukker, masse kaffe, og lite søvn ikke er den beste kombi.


I følge mamma, blir jeg veldig hyper/pratsom når jeg er overtrøtt. Merker det egentlig ikke selv. Tror jeg hadde funka bra i en jobb hvor man (av en eller annen grunn) må være veldig gira på nattestid. Sånn sett er kanskje ikke jurist helt ideellt. Som jurist er det sjeldent bra å være gira, uansett når på dagen det er.

Med mindre du underviser i juss, lol, da kan du visst være så gira du vil. (Noe jeg syntes er kjempegøy!)

Ok, nå skal jeg se på episode 22 (på HIMYM). Bare tre episoder igjen. Faktisk litt trist.

Ha en flott start på påska, enten du har fri eller ei =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar