onsdag 29. januar 2014

Akademisk husarrest!

Hei, dere =)

Siden sist, så har det skjedd så mye! 

Ho ho, neida. Det mest spennende, er vel at jeg endelig fikk tatt min etterlengtede løpetur. 

Har hittil ikke dukket opp noen med kake på døra, men, vel, jeg lever i håpet.

Ellers har jeg bare skrevet i hele dag. Og i hele kveld. Resten av leilighetsgirlsa er på felles-life, men jeg er altså stuck her hjemme. Buhu. I cry in sorrow. 

(Jeg mener det figurativt. Gråter rent faktisk ikke.)

Som følge av denne lille "akademiske husarresten", har jeg forresten utviklet skikkelig reisefeber. 

Merker jeg hadde tatt imot flybilletter til de fleste verdenshjørner akkurat nå, kanskje med unntak av steder med massive væpnede konflikter. (Litt konflikter hadde gått greit, liksom. Er ikke spesielt kresen atm...)

Hadde jeg kunne valgt helt fritt, hadde jeg nok dradd til Hawaii. Elsker det stedet! Et tropisk paradis som faktisk er i et vestlig land, det er sykt digg, altså.

Syntes det er kjempegøy å reise til ikke-vestlige land også, men det er jo litt mer stress. Type at du må ha med deg dopapir overalt, fordi ingen tydeligvis bruker det. Ja, da jeg var i Honduras hadde de nesten ikke doer engang, det var mer sånn finn en passelig stor busk. 

Det er det jeg elsker med USA: de har doer overalt. 

Meeen, med mindre jeg 1) blir et supergeni, og dermed slipper å lese de neste ukene, og 2) blir venn med en veldig rik person, som sponser reiseønskene mine, må jeg nok forbli i Bergen. Buhu igjen, liksom.

Neida. For det første, så kan jeg i hvertfall forlate huset imorra, ha ha, for da har jeg levert oppgaven. Og selv om det kanskje er litt kaldt her i Bergen, så er det tross alt utrolig mange hyggelige mennesker her!

Dessuten drar jeg til Dyrkolbotn - igjen - om halvannen uke til. Det får holde for nå ;)

Cheers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar