tirsdag 28. januar 2014

All work no play



I dag har jeg lyst på kake, kaffe, og, faktisk, muligheten til å ta meg en løpetur.

Men. Er det en ting jeg har lært på min vesle ferd på denne planeten vi kaller jorda, så er det at man ikke alltid kan få det man ønsker seg. 

Kan være jeg kjøper noe kaffe og kake, da. Løping, derimot...har obli denne uka, og har gjort svært lite til nå. Altså er dagens plan å ordne opp i Kari, Peder, Eva og Karstens rettslige utfordringer. Woho.

Dette, å ordne opp i de rettslige utfordringene, var jo egentlig noe jeg skulle gjøre i går og, etter kollokvien. Men. Så dro jeg hjem.

Det er jo like greit å skrive hjemme, tenkte jeg.

Ehm, det er det IKKE. Noe jeg vet utmerket godt, etter snart fire år som student.

Altså endte min bittelille prat med Astrid, opp med å bli en evigvarende affære.

Sa hele tida at jeg skulle inn og skrive på rommet. Men. Etter et par timer, så innså jeg at dagens skriveslag var tapt.

Så kom Elisabeth innom. Hun skulle egentlig hjem og jobbe med sin oppgave, meeen jeg greide å smitte henne med min nonchalanse. Gå til jusstudenten og bli lat, liksom.

Vi hadde det sykt kos, da. Prating og scones, det er tross alt mye hyggeligere enn skole.

Men helt seriøst dere, grunnen til uproduktiviteten min, er faktisk ikke (bare) latskap. Som sagt var jeg på Timeout i helga, og jeg er fortsatt en smule trøtt...

Timeout er Navigatørenes i Norges årlige studenttur. Som medarbeider er jeg med på å arrangere denne.

I forkant av at deltakerne kom, hadde jeg ansvar for dekor. Var litt redd for at ikke jeg skulle ha nok pynt, eller ha tid til å gjøre alt. Men, alt gikk helt fint! Hadde akkurat perfekt mengde pynt, alt passa fint sammen, og fikk hjelp av den ene talerens datter. Så. Det kan du jo kalle flaks. Eller du kan kalle det divine intervention. 

Selve turen var og utrolig bra, om jeg skal si det selv. Tema var "Den Hellige Ånds ledelse, kraft og utrustning". Veldig spennende tema, og flotte talere. Det var også fint for vår lille jussgruppe, å se at vi er med på noe større! Vi kom tilbake skikkelig inspirerte =)

Så, jeg er kanskje litt fysisk utslått, ha ha. Men jeg er også særdeles glad og begeistret. Det eneste som hadde gjort min lykke komplett, er vel at en snill sjel hadde komme bort og gitt meg ei kake. Og kaffe. Er hjemme nå, so you know where to find me...

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar