torsdag 23. januar 2014

Dagens outfit og viktige innkjøp


Hei, hei!

Her ser dere altså (deler av) dagens outfit. Pluss dagens girahetsnivå. Pluss litt av leiligheten vår.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, så er det faktisk ikke dagens outfit. Gikk egentlig i yolobuksene (de er sjokkrosa. Derav navnet). Som mine 64 instagramfølgere allerede vet. (Follow at malenerandoy, if you want to join this exclusive clique...)

Det jeg går med her, er egentlig bare treningsklær, fordi jeg har trent. Så vet dere det liksom.

Her har dere et til bilde forresten. Må igjen si at jeg syntes det er en smule kleint med masse bilder av seg selv på bloggen. Men, ja, har ingen barn/kjæledyr som jeg kan avbilde mot deres vilje her inne, så da blir jeg altså min egen modell.


Dette er btw sånn jeg ser ut om morgenen. UTEN sminke.

Ha ha, jeg bare tuller. Har min normale dose sminke på her...

Ok, jeg håper alle har hatt en fin dag, altså. Selv dro jeg til byen med et viktig ærend: kjøpe inn 40 sikkerhetsnåler! (Til turen. Hadde 46 fra før av.) Det kosta meg tre kroner, og tok en time å utføre.

Gikk innom noen andre butikker og, da, det må jeg medgi. Jeg dro for eksempel på Retro, siden det var salg der. Fortsatt litt dyrt, da, gitt. Er jeg den eneste som blir småstressa av sånne butikker? Jeg føler liksom at de ansatte ser på meg at jeg ikke egentlig har råd til noe der inne.

Men vet dere hva, nå skal jeg faktisk pakke ferdig, til turen. Vi medarbeiderne drar nemlig opp allerede i kveld! Det blir så sykt gøy, altså. Kjenner jeg virkelig er full av forventning. En helg med Gud liksom, for meg er det litt sånn spaopphold for ånden. 

Ha en fin dag videre, vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar