tirsdag 21. januar 2014

Busy girl


Det er travle tider for øyeblikket!

For det første, så har vi skolen. Alltid noe å gjøre der... fritidsproblemer er ikke akkurat noe vi sliter med på jussen, he he.

Faget vi har nå, er menneskerettigheter. Så jeg leker EMD for tida. Ingen kompetanse ingen hindring, liksom. I går var spørsmålet om Muhammed kunne sendes ut av Norge. Han hadde, på den ene siden, drept noen i et gjengoppgjør. MEN han hadde både kjæresten Kari, og deres lille sønn, David, i Norge. Og Kari nektet å bli med til Muhammeds hjemland, da det diskriminerte kvinner grovt. What to do, liksom? 

Utenom å tenke på Muhammeds skjebne, så planlegger jeg Navigatørenes årlige vintertur, Timeout. Dette er en av mine arbeidsoppgaver som medarbeider.

Nå i forkant har jeg ansvar for dekoren. Sykt glad jeg fikk denne oppgaven. Å se hvilke farger som passer sammen, er liksom litt mer mitt felt, enn å typisk ha ansvar for økonomien. Vet ikke åssen man bruker excel engang...

Det er jo masse avgjørelser, da. Sånn. Fargetema. Type servietter. Skrive programmet for hånd, eller printe det? Ha ha. Skulle tro jeg prata om bryllupet mitt.

Men helt seriøst, så syntes jeg faktisk det er litt viktig, at det ser bra ut. For oss som er litt opptatt av det estetiske, betyr det veldig mye! Og jeg gleder meg utrolig masse til helga, tror det kommer til å bli utrolig bra.

Inntil da, er det bare å fortsette med arbeidsoppgaven. Få nok søvn, puste dypt, og, ikke minst, få kraft fra han som har skapt meg =)

God natt til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar