tirsdag 22. oktober 2013

No place like home


Hey ;) Siden sist så har jeg helt seriøst bare kost meg. Jeg er fortsatt hjemme i Kristiansand, og prøver å forlate husets fire vegger så lite som mulig, da det er ekstremt surt ute. Pluss at foreldrene mine sitt hus er, vel, et ekstremt digg sted å oppholde seg.

Jeg har vært i byen for å møte min gode venninne Victoria, da. Vi dro på Frk. Larsen, og utøvde våre to felles favorittinteresser: prating og analysering. Lol.


Og så har vi feiret bursdagen til mamma, som ble 50. Trodde altså egentlig jeg var en vanlig gjest ved denne tilstelningen, men det viste seg at jeg var en del av betjeningen, ha ha.

Utrolig koselig å feire min kjære, kjære mamma. Tatt i betraktning hvor mange måltider hun har i stelt i stand til meg, fortjente hun vel også at jeg tok oppvasken for en gangs skyld ;)

Utenom dette, har dagene bestått i typisk caffe lattedrikking og boblebadbading. Sistnevnte var dessverre mindre avslappende enn du ville tro. Katten, Potifar, fulgte ette meg, og satte i gang med et evigvarende mjauemas. Sånn, for å signalisere at han IKKE ville at jeg skulle være i boblebadet, men henge med ham. 


Tror det var en slags maktspillgreie.

Som jeg tapte, da jeg til slutt gikk ut av boblebadet og var klar for henging.

Potifar er mange ting, men trofast er virkelig ikke et av dem. Like etter dette, så oppdaget han nemlig at det var vann i dusjen. Så da ditchet han meg til fordel for å slikke i seg dusjvann...

Og nå skal meg og mamma ut på sørlandssenteret, da mamma skal utøve sitt eviggvarende prosjekt: fikse opp i håret mitt. Lol.

Snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar