onsdag 9. oktober 2013

Huset med de kongelige tallerkenene

Hei igjen kjære lesere!

Håper dere har hatt det bra siden sist. Overlevd ei hel uke uten updates fra maleneliksom. Vel. Min 13. eksamensperiode starta altså opp mandag, så kan ikke love at innleggshyppigheten vil øke betraktelig i den nærmeste fremtid...

Dere får bare bite tenna sammen, og overleve etter beste evne. Eventuelt starte deres egen blogg. Eller faktisk oppdatere en allerede opprettet blogg...(HINT HINT Maria!)

Selv vurderer jeg jo nesten å starte en kontraktsrettsblogg. Vel, egentlig ikke, men jeg tenker mye fag for tida. Forstå det den som kan, men jeg syntes det er ganske så spennende å for eksempel drøfte om en revnet kalesje på en båt solgt med "som-den-er" forbehold utgjør en kontraktsrettslig mangel. Ha ha. Bra jeg har mine gleder i livet...

Men. Jeg er ikke  knytta til jussen, at jeg droppa sist helgs hyttetur. Elsker hyttetur. I hvertfall når "hytta" egentlig er et HUS, slik at det er innlagt vann osv. Også fint at det ligger på Askøy, og det dermed befinner seg (en viss grad) av sivilisasjon i nærheten...



Huset/hytta tilhører familien til Kristine. Anbefaler alle å bli venner med Kristine, for da kan man dra ut der med henne... Er masse andre grunner til å bli venner med Kristine og, da. Boligen på Askøy er vel mer en slags bonus, enn en grunn i seg selv ;)



Gjengen jeg dro meg, var altså LIFE-gruppa til Kristine. Pluss meg, attpåklatten. Man får visse fordeler som roomie og nær personlig venn, nemlig.





Det var virkelig en super gjeng, vi hadde det kjempegøy sammen! Leste ukeblader, prata, spiste taco, prata, dro ut på en gåtur (viktig å få fram at vi var ute litt), spiste godteri, og nevnte jeg at vi PRATA!?



Ja, og som dere ser av dette bildet, så var en annen ting vi gjorde å massere hverandre. Loveit. Så. Ekstremt DIGG helg. Vi så tilogmed to filmer som gikk på TV. Det gav litt flashback til min ungdomstid, før netflix og streaming ble en hit...

Noe dere sikkert ser av bildene, er at huset ble innredet i en annen tidsperiode. Kongelige på tallerkener var visst en stor slager på denne tida.


Dette, de kongelige tallerkenene, reiste EKSTREMT MANGE spørsmål i mitt indre menneske. Som, hvem var det egentlig som fant på at man skulle printe bilder av kongelige på tallerkener? Og deretter henge dem på veggen? Og hvordan kan jeg tupere håret mitt slik at det ser ut som Dronning Sonjas på det nederste bildet? Syntes faktisk det så veldig bra ut.

Ja, og her ser dere altså Cecilie. Som viser frem litt flere av boligens tallerkener, samt deler av koppekolleksjonen. Og ja, Cec ser ALLTID så fresh ut, selv usminket på hyttetur...


Så, nå er altså "ha-det-gøy" kvota fylt opp kraftig, slik at to uker med litt mindre spennende gjøremål skal overleves. Jeg er i hvertfall vant til dette her (å ha eksamen), og det gjør det faktisk litt lettere...

Vi snakkes - klemmer fra meg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar