fredag 25. oktober 2013

Det spennende singellivet


Søsteren min, Silje, er tre år yngre enn meg. Hun er også forlovet, og i sommer vil hun ha både ektemann og mest, sannsynlig, leilighet. Som hun eier og ikke leier. 

Og folk er jo litt sånn "Ja, hvordan er det med DEG og kjærligheten, Malene??"

Og jeg bare "ha ha, si det du!!!"

Jeg har Geir, da. Nabolagets hunk. (Ja, jeg bor rett ved Brun og Blid, lol...) Det er han jeg - og Linda - er avbildet med ovenfor.

Geir og meg er VELDIG gode venner. Ser ham minst to ganger daglig.

Skal jeg si dere hva jeg liker best ved ham?

Sjelen hans. 

(Dere trodde jeg skulle si sixpacken, gjorde dere ikke? Ha ha!)

Skjer mye annet og, da, sånn utenom Geir. Får for eksempel stadig spennende meldinger på facebook, fra alle verdens kanter. (Nei, vet ikke hvordan de finner meg???)

Her om dagen fikk jeg for eksempel melding fra en "brazilian football player".

Jeg vet. Jeg burde jo egentlig bare kjørt på. Da kunne jeg blitt fotballfrue nr. 2!!! Har jo allerede blogg, liksom.

I tillegg, så var han VELDIG hyggelig. Meldingen hans hadde type TI hjerter, og han omtalte meg som "Princess beautiful".

Ja, også har vi jo han som fridde til meg. (Kjente ham IKKE) Det var riktignok et proformaekteskap, pga. oppholdstillatelse. Men han var faktisk "åpen for at det kunne vare til døden skiller oss ad". Så. Kunne vært forlova jeg og, om jeg bare hadde takket ja.

Så. Som dere skjer. Det er en hel del action på gang her i gården. En HEL DEL.

Er fortsatt singel, da. Når alt kommer til alt. Men. Dere vet hva de sier: det er de beste eplene som blir plukket til slutt. 

(Okeeei, muligens meg selv som har oppfunnet visdomsordet. Har derimot brukt det ved flere anledninger, så det begynner faktisk å få en viss grad av anerkjennelse.)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar