lørdag 19. oktober 2013

Frihetens gleder



Hei, hei! Da var eksamen - nok en gang - overstått. Altså kan livet i eksil avsluttes. For denne gang, vel og merke. 

Vet ikke om det gikk, sånn, helt fantastisk. Jeg kunne faget ekstremt godt, men fikk, som vanlig, for lite tid. Meeen, gjort er gjort, ikke sant. Eller, på jussen heter det vel egentlig jeg kan ta faget opp igjen til neste år. (Merker jeg ikke selger eget studium så bra for tida...) 

Uansett, nå er jeg hjemme i Kristiansand, og skal fortrenge hele opplevelsen inntil videre. Er hjemme på rekonvalesens/bursdagsfeiring til mamma. Så det er veldig koselig! 

Flyet mitt gikk ikke før ti i går, så jeg tok Bybanen ut til Lagunen (kjøpesenter), og tilbrakte noen fine timer der ute, før jeg dro videre til flyplassen.

Etter to uker med intensiv lesing, en natt med tre timer søvn, samt fire krevende timer med eksamensskrivning, var nemlig shopping det jeg hadde aller mest lyst til. Lol. 

Var jo en smule fjern, da. Sånn sett var det ikke helt ideelt å ha med seg trillekoffert. Blir liksom litt mange ulykkesscenarioer som kan oppstå, særlig når man er ulykkesfugl til vanlig. 

Det gikk bra da, velta bare noe tre ganger. He he. 

Og i dag har jeg bare slappa av, og hjulpet (litt) til, siden vi skal ha fest i kveld. Og apropos ulykkesfugl, jeg fikk ikke lov til å legge på lemmer i bordet. Mamma mente jeg kom til å miste de på bena og typisk brekke ei tå igjen.

Tror kanskje jeg burde gå opp og spørre om de trenger mer hjelp, forresten. Er eldstejentessyndromet, hjelper du ikke til får du dårlig samvittighet... 

Til slutt, her er dagens sang. Ikke mer panfløytemusikk, nå er det elektro som gjelder ;) 

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar