fredag 28. februar 2014

Fredag uten helg

Å holde studentene varme er visst ikke førstepri for, vel, hvem det nå er som bestemmer hva ovnene på skolen stilles inn på. Jeg mener, jeg sitter og dør av kulde, og ute er det kjempevarmt!?

Men. Det handler vel om PENGER. Som alt annet på vår jord.

Ikke lett å være prisgitt myndighetenes godvilje, skal jeg si dere.

(Kunne kanskje gått med noe annet enn tights, da...)

Dette, altså ekstremkulden, er forøvrig grunnen til at jeg har gått med lue inne i det siste. Bare sånn hvis noen har sett meg, og lurt på om jeg holder på å bli en slags hipster-versjon av meg selv. (Hadde faila sykt som hipster. Hallo, jeg er altfor gira lizm.)

Fint å få brukt lua så mye som mulig, da. Særlig da den, i følge de fleste venninnene mine, var ekstremt overpriset. (Tror jeg må slutte med å fortelle folk hva ting jeg kjøper koster...)

Men. På den andre siden: håret mitt blir flatt av å bruke den. Sukk. #femalepains.

Selv om, det gjør jo egentlig ikke noe. At håret blir flatt. Siden jeg har eksamen på mandag, og derfor har absolutt ingen planer denne helga! Ho ho. Hell i uhell, liksom.

Blir jo fint å få prøvd ut ti-dagers jobbe uke, da. Funka visst ikke da de prøvde den ut i Kina, men, hvem vet, kanskje den vil funke for meg?

Ok. Merker jeg må slutte å være negativ nå. Like really.  Som min kjære far sa til meg i går "du kunne faktisk ha vært en afrikansk gruvearbeider". 

(Han kom hjem fra Afrika just, så jeg antar at han sa dette pga. at han møtte noen gruverbeidere?)

Nå er jeg hjemme, forresten. Innleggene tar sykt lang tid å skrive, siden jeg jo egentlig har litt andre ting å gjøre for tida...

Og nå skal jeg faktisk legge meg. Klokka elleve. På en fredag. Ja, jeg vet, det er faktisk ganske trist. (Glemte visst å være positiv igjen der, gitt...)

Så, da får jeg bare si god natt! (Eller kanskje heller god kveld...regner med de fleste ikke skal legge seg helt med det første...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar