onsdag 12. februar 2014

Hårsuksesser og Salttur

Hello dahlings,

De av dere som har fulgt bloggen ei stund, vet at håret mitt er et evigvarende "hva-skal-vi-gjøre-med-det-vi-må-redde-det" type problem/prosjekt. Ikke for meg selv, vel å merke, men for min mor.

Det er jo ikke så mye annet som er galt med meg, så hun (mamma) må vel ha noe å konsentrere all den moderlige omsorgen rundt.

Nå har jeg derimot tatt grep selv, og hatt en frisørtime hos den beste frisøren jeg noensinne har vært hos! Som var helt enig i at det beste var å kvitte seg med store deler av hårmanken. Som hun sa selv "det henger jo bare der som en lang tarm". Lol.

I følge min nye faste frisør, har den intensive stripingen min ikke vært helt optimal, på et allerede skjørt utgangspunkt.

Uansett. Ble klippet i (cirka) samme frisyre som jeg hadde da jeg var fire (ha ha), og er virkelig strålende fornøyd...og det er mamma og! Tror hun føler at håret endelig er i trygge hender...

I kirka på søndag (altså før møtet hadde starta) kom jeg på at håret måtte avbildes. Så da tok Astrid bilde, ha ha. 

Ellers, så har jeg vært på tur, med Salt! Jeg er så vittig, altså, har faktisk gleda meg til denne turen helt siden fjorårets tur. Heldigvis levde den helt klart opp til forventningene mine.

Masse bra folk samla, det må jo bare bli bra, da. Vi spilte spill, prata, spiste godteri, og, ikke minst, jeg VANT i ligretto (vinner aldri, så det var veldig stort for meg). Vi hadde også møte og lovsang på kvelden, så det var good.

Et av de få bildene jeg tok: kaffe er nødvendig når man er oppe veldig sent...

Ha ha, dere husker da vi var yngre, og det var om å gjøre å legge seg senest mulig, når du var på tur? Vel. Jeg er jo fortsatt litt der.

Meeen, er visst ikke alle andre som er det!? I totida var det kjempemange som hadde lagt seg.

Det interessante, er at det ser ut til å være en kausal link mellom sivilstatus og når man legger seg. Jeg og noen andre gjorde en liten opptelling, rett før vi la oss, og jeg tror faktisk alle tilstedeværende var single på det tidspunktet. LOL.

 Det er vel tale om "single statmina" her. (jf. HIMYM-episoden med samme navn.)

Uansett, jeg kjenner at jeg virkelig er i mitt rette element, på sånne turer. Nå er det derimot hverdag igjen. Under tre uker til eksamen, så det går mye i menneskerettigheter om dagen. Det er forøvrig årsaken til at dette innlegget seriøst har tatt meg TRE DAGER å skrive. #livetsomjusstudent, lizm.

Og, nå må jeg faktisk returnere til Norges Lover and friends. Whopee!

Lesesalsplassen min, aka second home

Eller, mulig jeg bare drar hjem. Yolo. Vi snakkes, så håper jeg dere alle har en strålende dag videre =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar