fredag 14. februar 2014

Valentines Day




Hei kjære fine mennesker! God valentinsdag til dere alle!

Denne høytidsdag har for mitt vedkommende vært meget suksessfull til nå. Har både deltatt på en romantisk valentinsdagfrokost, OG nytt en valentinsdagcappuccino.

Okei, okei. Skal vi være veldig presise og korrekte, så var det strengt tatt min roomie Cecilie, og hennes kjæreste Alexander, som hadde valentinsdagsfrokost. Vi har derimot bare ett fellesrom i leiligheten, så da ble jeg deltaker nr. 3. Lol.

Jeg skulle jo på skolen etterhvert, men da sto Astrid opp. Så. De fikk kanskje ikke så mye tid alene. 

Meeen, ødeleggelse av andres romantiske glede, er det ikke det vi single lever for?

Neida. Joda. Neida.

Når det gjelder cappuccinoen, så må jeg vel også her være presis og korrekt, og få frem at avgiveren nok var meg selv. 

Men, hallo, vi lever i 2014! Er ikke samfunnet såpass individualistisk, at det snart blir normalt å være romantisk med seg selv?

Ha ha, det er nok å dra det litt vel langt...

Ellers, så skal jeg på singeljentekveld senere. Så, for de av dere som ikke har skjønt det til nå: sivilstatusen er uendret! 

Før jeg drar, så må jeg derimot spise min valentinsdagsmiddag. For one. 

Jeg er fornøyd, da. Med min nåværende tilstand. Ting skjer når de skjer, og jeg vil ikke bli en sånn person som tenker at livet, det starter når du møtet Den Rette. 

Min personlige teori, er at å være misfornøyd med å være singel, svært ofte handler om at du egentlig er misfornøyd med andre ting i livet ditt.

Tror det er lett å tenke at, dersom du bare hadde fått kjæreste, DA hadde livet blitt mye bedre.

Og for all del, en kjæreste vil jo gjerne gjøre livet lysere. (Ellers er det vel ikke så mye vits å bli sammen...), men du vil jo fortsatt ha alle de gamle problemene dine!

Mitt valentinsdagstips, til deg som er misfornøyd singel, er derfor å ta tak i det som egentlig gjør deg ulykkelig.

Videre er mitt valentinsdagstips for absolutt alle, å ikke hente din verdi i hva andre mennesker, om det er kjæreste, venner, eller medstudenter, tenker om deg. Istedenfor anbefaler jeg alle å få sin verdi i at dere er Guds elskede sønner og døtre.

Ha en strålende valentinsdag, alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar