onsdag 12. juni 2013

Something Borrowed...

Nå har jeg vært i bryllup. Og hatt eksamen.

Ja. I den rekkefølgen.

Men det gikk bra. Eller, jeg vet ikke om eksamensdelen gjorde det. Men nå er det over, og vi snakker sommerferie!!!

Og bryllupet var kjempeflott. Brudeparet var Ingelin og Mats, som er et av de kuleste parene jeg vet om. Et eksempel på dette, er den første dansen deres. Det startet sånn rørende og fint med en vals, folk satt med tårer i øynene liksom.

MEN SÅ! Stoppa denne musikken opp, og det kom opp en medley med kjente hits. Og de hadde ulike moves til hver sang. Det var bare ekstremt kult!

Hele dagen var fantastisk, da. Seremonien var veldig fin, og akkurat passe uformell. Eksempelvis utbrøt presten "du skal ikke kysse henne en gang til?", etter et litt raskt første kyss som ektefolk.

OG maten var utrolig god, borddekorasjonene var kjempefine, det var masse flotte taler... Og, med fare for å være litt klisjefylt og klissete...det var bare utrolig flott å se to mennesker som passer så bra sammen, gi hverandre sitt ja ;)

Det var invitert masse venner, så vi hadde det jo kjempegøy. Bryllupet var i Kristiansand, og jeg har ikke vært hjemme siden jul (!), så det var litt sånn reunion i grunnen.

Og det var SOL og varmt, seriøst, jeg elsker Sørlandet!

Forresten så har foreldrene og brødrene mine kommet hjem fra Australia nå, etter seks måneder, så det var gjenforening på hjemmefronten også. I to dager, før både Silje og meg dro videre...

Og nå. Hello freedom.

Eller jeg skal flytte, da. Så egentlig er det hello banana boxes. (Som du legger flyttelasset i. Takk til Rema for sponsing)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar