tirsdag 5. mars 2013

Hello goodbye

Jeg har gjort det igjen. Stått imot flink-pike-syndromet altså. Denne ganger ved å reise til Tyskland to uker før NIRI-eksamen.

Jeg sier bare YOLO, jeg. Det er en god begrunnelse for alt egentlig.

Kanskje jeg skal bruke det på eksamen. Sånn "Regjeringen har adgang til å inngå denne avtalen uten å måtte innhente samtykke fra Stortinget, på bakgrunn i YOLO-betraktninger. Etter meningsmålingene er det svært usannsynlig at de vinner neste valg. La dem få litt moro mens de har muligheten!".

Som dere ser har jeg så absolutt stålkontroll!!

Tyskland var sykt bra, da. Jeg dro på European Student Staff Conference, en konferanse for folk som jobber i Navigatørene. Som relativt fersk i stillingen var det utrolig inspirerende å møte mennesker fra hele Europa som brenner for at studenter skal få en personlig relasjon med Jesus.

Det er jo også gøy i seg selv å møte mennesker fra andre land! Foruten ekstremt mange nederlendere har jeg blitt kjent med folk fra Skottland, Tyskland, England og Bulgaria!

Siden de andre deltakerne alle var fra EU-land, så var jo også dette ekstra spennende for meg, i min NIRI-tilstand. Jeg begynte frivillig å forklare EØS-avtalen for samtlige. Geek, liksom. Det er ingen som har hørt om den heller. Det kom ikke akkurat som et sjokk, da. Min oppfatning av EØS-avtalen etter dette faget er vel at den egentlig er litt lol. Sånn for oss er den er SYKT VIKTIG greie, mens resten av Europa bare "Ehm, hæ, følger dere reglene våre? Hva er ESA? En romfartsorganisasjon?"

Ellers så er jeg fortsatt på skolen, og helt seriøst kan jeg bli her for alltid nå. Jeg dro nemlig på butikken i sted og kjøpte sånn ekstremt mye mat. Det var nesten litt fail. Kan ikke skylde på lavt blodsukker som grunn til å gå hjem nå, gitt.

Forresten så føler jeg veldig for å dele med dere at jeg så en baby med hanekam på et kjøpesenter i Tyskland. Det var i grunnen ganske forstyrrende.

Og nå tror jeg at jeg bør gjenoppta lesingen min. Hvis jeg stryker fordi jeg bruker for mye tid på bloggen min hadde det vært litt trist/flaut.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar