søndag 17. mars 2013

Happy days of freedom

I går dro jeg på påskeeggjakt i Bergen sentrum. Med meg selv liksom. Jeg lette etter de lilla boksene med påskeegg, men det var utsolgt overalt!

"Vi får inn nye på mandag," sa de til meg på REMA 1000 på Xhibition.

"Det er for sent!" sa jeg, trist.

For det var faktisk for sent. Med avreise til Australia tidlig mandags morgen, og allerede avgitte løfter om å ta med meg påskeegg til brødrene mine.

Heldigvis løste det hele seg til slutt. Etter en panisk og lite fruktbar jakt på min lokale REMA 1000-butikk (den i Nygaardsgaten), gikk en av de ansatte opp for å lete på lageret....og der HADDE DE FAKTISK PÅSKEEGG!!!!

Jeg var så sykt glad. Jeg kjøpte tre bokser. (Den ene er til meg selv.)

Så som dere ser, har jeg virkelig hatt mine prosjekter å være opptatt av, selv etter at jeg kom meg igjennom hele det forferdelige NIRI-maset.

Men å gå rundt i dagslys og lete etter påskeegg i Bergen sentrum. Det er liksom luksus for meg det, nå, etter de siste to ukene. Happy days are here again, det er helt klart!

Ellers så tror jeg kanskje jeg på et eller annet nivå fortsatt er litt preget av hele eksamensopplevelsen. For eksempel på fredag, så hadde jeg vært på kino med Kristine og Hilde. Og når vi gikk hjemover etterpå så greide jeg å kollidere med en lyktestolpe!? (Det var ganske vondt.)

Og igår, så gikk jeg i en vegg. I leligheten liksom. Hvor jeg burde vite hvor veggene starter og slutter. 

Pluss at jeg holdt på å falle i rulletrappa opp fra REMA 1000 på Xhibition. Jeg hadde litt høye heler på meg, men uansett. 

Jeg tror kanskje det jeg trenger er en ferie. Eksempelvis til den andre siden av jordkloden. Eksempelvis til Australia.

Jeg må bare finne ut av hva jeg skal pakke. How many shoes to bring, liksom?

Cheers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar