fredag 27. februar 2009

Smugtitt på vårklærne...

Det er ferie, (jippi!!!!), særemnet er leveret (yay!!!!), og imorra drar jeg på credotur til Hovden (hurra!!!!!). Jeg tenker liksom alltid at etter vinterferien, da kan man se fram til våren. Og våren, den er bra!

Noen folk gleder seg til våren fordi det blir varmere, mer sol, blomstene kommer, o.l. Og det gjør vel forøvrig jeg også. MEN, det jeg gleder meg aller mest til med våren er å kle meg i vårklærne mine. For, etter månedsvis hvor jeg har ikledd meg vinterklærne mine har jeg rett og slett...blitt lei. Jeg har lyst til å se de svarte støvelettene mine dypt inn i øynene (det faktum at de egentlig ikke har øyne er irrelevant i denne sammenhengen) og forklare dem at jeg er veldig glad i de, men at jeg trenger litt tid til å være sammen med andre sko. Som disse:



Hmm...kanskje det blir i kaldeste laget i minst to måneder til...kanskje skoene nedenfor er mer aktuelle sånn i (litt mer) nærmeste fremtid:



Og...jeg gleder meg selvsagt veldig til å iføre meg vårklærne mine...men jeg syntes faktisk jeg trenger noen nye også. Eller "trenger" er vel et litt relativt begrep. Men greia er at jeg tror jeg lider av kles-megareksi (megareksi er en sykdom bolere får, sånn at de tror de er veldig små mens de egentlig er skikkelig store). Seriøst. Folk sier jeg har ganske mange klær. Og jeg vet, på en måte, sånn innerst inne, at det kanskje stemmer. Men så er det en (stor) del av meg som ikke tror på det, som tenker "NEI!!! jeg har kjempefå klær! MÅ hamstre nye! NÅ!"

Jeg tror nok ikke denne lidelsen kan kureres. Så...det eneste jeg kan gjøre er egentlig å kjøpe nye klær. Fant noen fine fra Oasis (min favorittbutikk <3) jeg vurderer å kjøpe:


FIN!!! Se for deg denne sammen med grå strømebukser, masse smykker, og brune støveletter...sukk


Jeg MÅ ha denne kjolen. Faktisk så må jeg virkelig det, for det er kjoler som går inn i livet som jeg kler.


Bukser er vanskelige å kjøpe, mest fordi man ikke kan gå alene, for det er litt vanskelig å selv bedømme åssen man ser ut bakfra med de, også må en velge en person som er ærlig (og innsiktsfull) nok til å si sannheten...men disse SÅ iallefall fine ut...så får jeg ta med meg en ærlig og innsiktsfull person og prøve de...


Annen variant av den forrige. De har en i lilla også. Å, Oasis, jeg elsker at dere lager klær som passer til kroppsformen min (i motsetning til foreksempel Popin)


Denne toppen er fin, men det er den type topper som irriterer meg, fordi de er nesten umulige å ikle seg med i Norge. Mesteparten av året er det for kaldt til å gå med så korte topper, og på sommeren blir liksom denne toppen for lite sommerlig.


Sa noen "Chloe?"


Kuleste trench ever? Iallefall på topp 10 lista!


Søt bluse!

MEN, kanskje jeg forhaster meg selv litt nå. Det er tross alt enda kaldt ute. For meg er det iallefall EN kompensasjon ved dette:


Min elskede Messagejakke. Jeg blir seriøst aldri lei av den...

Ok, det var alt for nå. Ønsker alle en god vinterferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar