søndag 8. februar 2009

Malenes catwalkguide DEL to: Uglies

Hei mine kjære leserfolk,

Nå kommer altså andre del av min lille guide. Jeg har (takket være Vogue.com) funnet bilder av flere både pene og ... mindre pene moter. Og nå tror jeg tida er inne for å presentere de STYGGE motene.

DEL TO: Uglies


Dolce and Gabbana

Dette gir moten et stygt navn, rett og slett...

Tror jeg er litt for konvensjonell til å ikle meg pysj blant folk, altså....


selv om hvis designeren faktisk mente å designe pysjer, så var de jo skikkelig fine, da, det skal han ha.


Marc Jacobs (føler alle i USA elsker ham. eller kanskje bare de i "TeenVogue" gjør det...)

Jeg liker lag-på-lag, men det blir på en måte for mye av det gode....spes når klærne i seg selv er stygge...

Hm. skoene var litt fine, men ellers...

Skoene= I want!! Marc Jacobs burde kun designe sko....




Rick Owens (aldri hørt om fyren før...)


Okidoki, Rick, prøver du å revlusjonere nonnemoten????
....Og det var sånn ca. åssen alle klærne til denne Rick så ut...


Gareth Pugh (helle aldri hørt om fyren...)



Sa noen vandrende kunstverk?



Jeg syntes nesten litt synd på denne Gareth typen, og tenkte at det sikkert ikke fantes en levende sjel som faktisk ville kjøpe antrekkene hans. Og det må jo være litt deprimerende for fyren...men så fant jeg altså dette bildet av J-lo.


Balagencia


Ok, så denne kunne kanskje vært kul på en litt eksentrisk og svært selvsikker musiker...


Hva er den "svette hårtjafser i ansiktet" greia? NÅR ble det sexy??? NÅR?

Til slutt, the UGLIEST: Comme des Garcons (som forvirrende nok er japanske, ikke franske)

Ingen jente med respekt for seg selv vil ikle seg det der på fest, altså...

Ok, nok bitching om klærne de stakkars designerne har vrengt sjelen sin på å lage. Vel ikke helt, for jeg tror nok at min lille guide skal ha en del til. Så bare gled dere, lesere, hvem dere nå enn er (jeg vet ikke åssen man finner ut hvor mange lesere man har...så jeg aner faktisk ikke HVEM som leser dette, bortsett fra de jeg kjenner, liksom. Vel, kanskje det bare er de som leser dette.), og ha en strålende søndagskveld...(om det er mulig...)

Cheers!

4 kommentarer:

  1. omg. skoene... SKOENE! på de fleste... De var... horrible!!!!! Det ene paret så ut som.. flere lag med sokker..sydd sammen..om til sko.. æsj.

    Hmm.. de siste bildene med Balagencia klærne... fikk meg til å tenke på Star Wars. Malene, du begynner å få meg til å tenke på klær..og mote generellt... ingen har noensinne klart det >.> vet ikke om det er positivt eller negativt :s hehehe xD

    masse vrøvl ..fra Wall-E (valentina,lizzom)

    SvarSlett
  2. nonneklær på moten! det har jeg alltid ventet på... endelig ute av skapet.. ehe.. :S

    SvarSlett
  3. Valentina:vel, jeg blir iallefall glad for at jeg får folk til å tenke på mote...om den er stygg eller fin...

    SvarSlett
  4. Hahahaha! Begynte faktisk å le av den derre nonnemoten. Sykt vittig! :D

    SvarSlett