torsdag 19. februar 2009

Malene is glad...og nysgjerrig

Hei,

Jeg håper dere har det bra, people. For det har jeg. Jeg er så...glad og oppspilt!!!! Fremtida ser lys ut (vel, min personlige fremtid, liksom. kanskje ikke verdens. Men det spørs vel hvem man prater med...)Jeg har ENDELIG funnet ut hva jeg skal gjøre til neste år: gå på hedmarktoppen folkehøyskole, på disippeltreningslinje. Det passer perfekt for meg, for jeg får lært mer om Gud og sånn, pluss at jeg får den der folkehøyskoleopplevelsen. Gleder meg SÅ mye. Cathrine skal også der. Og kanskje Cecilie. Så jeg blir ikke helt alene første skoledag heller...

Jeg er også glad for at det snart er vår. Og fordi jeg snart er ferdig med skolen. Og vi får russetøyet vårt imorra!!!

MEN, over på andre ting: de fleste vil nok si seg enig i min påstand om at jeg er NYSGJERRIG. Selv om jeg kjenner folk som er MYE mer nysgjerrige enn meg. Uansett, når det gjelder enkelte emner, for eksempel alt som har med matte og naturfag å gjøre, er jeg eksepsjonelt unysgjerrig (sånn hvorfor jorda er rund og ikke flat.I couldn`t care less...) Men det er jo som sagt visse andre ting jeg er meget nysgjerrig på. Her er ei liste over et utvalgte ting jeg lurer på:

1. om skikkelig creepy folk VET at de er creepy, eller om de tror de er sjarmerende eller noe...

2. hvorfor folk med ett øyenbryn ikke fikser på det.

3. hvor mange lesere jeg har på bloggen min.

4. hvorfor folk gidder å ta T-matte om de ikke skal bli noe hvor det er obligatorisk. Poengene blir jo slått sammen...

5. hvorfor det ALLTID, selv om klokka er over midnatt, er lys på i to klasserom på Gimle. Er det noen lærere som "retter prøver" eller noe?

6. hvorfor onde diktatorer ofrer liv og helse for å få makt i et land. Hva er det som er så spesielt tilfredstillende ved å ha makta i et land egentlig?

7. om onde diktatorer noen ganger angrer på alt det ondskapsfulle de har gjort.

8. om folk som går med Uggs egentlig syntes de er fine (jeg tørr ikke spørre de jeg kjenner som har det.)

9. hvorfor gamle folk ofte snakker en evighet om en bitteliten, uviktig ting.

10. hva gutter snakker om når de er alene (med hverandre liksom, uten jenter.)


Og det var...ikke alt...men iallefall et lite innblikk i mitt undrende hode. Hilsen lykkelige meg!

4 kommentarer:

  1. ja, jeg har også lurt på det derre med de to klasseromma!!

    og du, eldre folk snakker lenge om "uviktige ting", fordi de setter pris på det! det er det man lærer av å leve.. å sette mer pris på ting. det er veldig sjarmerende. kommer nok også til å gjøre det selv jeg.

    SvarSlett
  2. Kanskje du har rett...jeg er så utålmodig...men det finnes grenser, liksom. for hvor lenge jeg syntes man bør snakke om en ting!

    SvarSlett
  3. hahahaha, jeg føler meg litt truffet av nummer 1 xD

    og ehh, før cmeøvelsen i går kom jeg i skade for å overhøre en samtale mellom masse gutter, som jeg helst vil glemme ... *gå og vaske øyne og ører*

    SvarSlett
  4. Vel, den var ikke skrevet med deg i tankene...

    SvarSlett