torsdag 5. februar 2009

Welcome y`all

Hey!

Hanne sa at hun, i et anfall av akutt skrivesperre, søkte på "særemne skrivesperre" på google...og at min blogg dukka opp!!!!! Ja, jeg vet at bloggen min dukker opp når folk søker på ting, men jeg regnet med at litt mer leste dokumenter havnet på den første sida...kanskje det ikke er så mange som skriver om særemne og skrivesperre? Tanken på at folk som tilogmed ikke kjenner meg kan finne bloggen min om de bare søker på særemnet og skrivesperre gjorde meg uansett veldig glad!

SÅ, velkommen til alle folk som ikke kjenner meg og lurer litt på hva slags side de egentlig er inne på...og velkommen til de jeg faktisk kjenner, som min første følger, Ingrid Marie (hint til andre som gjerne vil fortelle verden at de leser MIN blogg: legg dere til som følgere!). Og til vennene mine som ikke har blogger selv, men som leser min, og som gjør meg glad ved å si fine ting om den og sånn...(dere kan kommentere her også, selv om dere ikke har blogg..)

Hugs...

p.s. skal skrive et skikkelig moteinnlegg nå, men greia er at jeg liksom ikke vil skrive sånn uberlange innlegg hele tida...så jeg skriver heller to...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar