onsdag 11. februar 2009

Malenes catwalkguide DEL tre: Specials

Hei,
Nå kommer...ta-ta-ta-ta

DEL 3: Specials

Hvor jeg egentlig bare viser litt ulike moter og gir min formening og sånn.

Chloe`
ok, så jeg tenker at kanskje designeren bør vurdere å designe barneklær istedet eller noe. Klærne er liksom fulle av sløyfer, duse farger, puffermer, og lignende. De hadde vært kjempesøte på ei seks år gammel jente, men på voksne ser de litt...barnslige ut...


Ferskenfargede puffermer, liksom. Er på en måte OVER det stadiet (vel, for å være helt nøyaktig så gikk jeg aldri med ferskenfargede ting, siden det er en farge jeg virkelig ikke kler.But whatever.)



Denne kjolen var jo søt, da, men jeg syntes den var litt vel vid...passer kanskje best som nattkjole, eller mammakjole...eller på nevnte seks år gamle jente!

Akkurat dette antrekket hadde kanskje sett søtt ut på på et barn, men jeg tror faktisk det også hadde sett søtt ut på...moi (og, du vet, andre på min alder). Jeg elsker sløyfa og blusen og shortsen (selv om jeg ikke kan gå med beige) og de røde skoene til...

Valentino

Valentinos arvtaker knows her stuff...antrekkene er kvinnelige, romantiske, og vakre.


Somebody: inviter meg på en ekstremt ekslusiv gallafest, sånn at jeg MÅ kjøpe denne kjolen...

Lag-på-lag med silke? I Love...
Liker også sminken og håroppsatsene til modellene. Er veldig fan av stram hestehale, med alt håret trukket bak for tida...
Samme som den blå...såååå fin....


Husker ikke hvem som hadde designet dette, han var ikke så kjent tror jeg. Da jeg først så bildet likte jeg fargene og sånn...men etter å ha studert det litt kom jeg frem til at jeg syntes blusen var litt rar egentlig. Eller er den det? Jeg er sterkt i tvil. Den kunne kanskje ha sett bra ut sammen med sånne glinsende svarte tights, solbriller (ikke de rare runde her) og ei svart skinnjakke. Hm...


Jeg er ikke i tvil om hva jeg syntes om en av de andre kreasjonene til designeren: UÆ! Og den der halvskalla looken er ikke helt min greie, altså. Det er sikkert noen som kler det og sånn, men personlig vil jeg at håret mitt skal være noelunde symmetrisk...



Sminkemoter: til slutt har jeg litt catwalksminkemoter, som jeg heller ikke husker helt hvor jeg fant...når det gjelder sminke så kan jeg selvfølgelig basisgreiene, men ikke så mye mer enn det, så jeg har funnet ut at jeg må se litt på sånne sminkebilder og få litt inspirasjon og sånn.


Å ha nesten ikke noe sminke på seg (eller iallefall SE UT som om du nesten ikke har sminket deg) er egentlig det fineste sånn til hverdags...du ser liksom så frisk og naturlig ut.
Liker denne festsminken, det er ikke for mye, men veldig glam og sånn.

En mellomting: nå fikk jeg lyst på skimmer eller noe...

Og det...var vel egentlig slutten på min catwalkguide. Jeg kunne jo skrevet mer, men for å være ærlig så begynner jeg å få lyst til å skrive om noe annet, liksom.
Klemmer fra moi<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar