torsdag 12. september 2013

Hello, good night



Så. Da har vi fått vår andre kvinnelige statsminister. Som attpåtil er bergenser. Tror dette kan bli
bra, jeg!

For første gang, noensinne, så fulgte jeg faktisk med på stemmetellinga. Var på valgvake, nemlig.

Ja, der har dere fritidsaktivitetene mine atm. Drar på middagsbesøk til ektepar, og koser meg med valgvake. #Hellolifeasanadult.

Er fortsatt i den klumsete, miste-ting-i-bakken-fasen mange er i som tenåring, da. Siden jeg er 23, lurer jeg faktisk på om det ikke er en fase, men a way of life. 

Stanger for eksempel tærne i brosteinen på vei til/fra skolen hver eneste dag. Sånn at jeg nesten går i bakken, liksom. Og kommer med et høyfrekvent hyl. I går gikk jeg med ballerinasko, og da ble det så vondt at jeg måtte gå inn i en klesbutikk for å distrahere meg selv fra smerten. (Det hjalp.)

I tillegg har jeg muligens brukket tåa. Jeg skadet den for seks uker siden, og det er kanskje bare de to siste ukene at jeg har kunnet bevege den. Og den er fortsatt hoven, liksom.

Så. Kanskje greit at jeg bor med to sykepleiere...I need it...

Ellers så har jeg lest dommer idag. Pleier egentlig ikke å lese dommer før type fire dager før eksamen, så dette er et STORT skritt i riktig retning. Burde sannsynligvis kjøpe en kaffe til meg selv som belønning.

Bare kanskje ikke akkurat nå. Siden klokka er nærmere halv tolv. Er såpass gira fra naturens side, at jeg egentlig ikke burde innta koffein etter type klokka fem.

Og NÅ skal jeg starte på min noe omfattende stelleprosess. Er litt OCD på å gjennomføre den. Sånn, har rensa huden hver eneste kveld, de siste syv årene. Bortsett fra natt til 17. mai, det året da jeg var russ. Så vet dere det. 

Og så skal jeg legge meg. Ha en god kveld videre, vi snakkes/blogges ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar