mandag 2. september 2013

Girls in white dresses with blue satin sashes

Hei kjære lesere, og god mandag. 

Vet dere hva? Jeg sto opp 06:45 idag. Er faktisk litt stolt. Særlig tatt i betraktning at jeg sovna type halv ett i går.

Jeg var i kirka, skjønner dere. Det var...litt for gøy. (Ja, kirke kan faktisk være GØY!) Og det er så mange hyggelige mennesker der, jeg tror Maria og meg brukte type tre kvarter fra vi fant ut at vi skulle dra, til vi faktisk kom oss ut døra...vi møtte bare hele tida noen å snakke med!

Så det var dagens reklame for Salt!

Ellers så har jeg hatt kjempekoselig helgebesøk av mamma og min søster Silje. Vi spiste masse god mat, prata, så filmer, og, ikke minst, dro på brudekjoleshopping!!! 
Silje og mamma
Silje har nemlig forlova seg, til vår alles store glede!

Ja, nå skal både søstera mi og en av bestevenninnene mine (Cecilie) gifte seg neste sommer! Som jeg sa til Kristine her om dagen, det er rett og slett umulig for meg å gifte meg sommer 2014, tatt dette i betraktning. Har faktisk ikke tid til noe eget bryllup...

Kristine (som dere kanskje har forstått er hun min selvutnevnte realitetsorienterer) bare "det er vel ikke hovedgrunnen til at du ikke skal gifte deg neste sommer, Malene".

Og jeg bare "DET var en unødvendig kommentar".

Men. Tilbake til min svært-så-opptatte søster, Silje, og hennes jakt på den hvite kjolen. Vi dro altså på Belle Amie, som btw er et av mine favorittssteder på denne jord. Har vært der såpass mange ganger nå (med forlovede venninner, ikke for å prøve selv...) at jeg faktisk ble gjenkjent av personalet...lol...

Det er like gøy hver gang, da. Hele stemningen der inne er helt magisk, en blanding av beroligende og luksuriøst. (Og det er jo mitt type paradis.)

Og da Silje kom ut av prøverommet med den første kjolen...wow. Her snakker vi drømmebrud i drømmekjole. Til og med de ansatte i butikken slet med å holde tilbake tårene!

Etter dette prøvde hun syv andre kjoler, og hun så, ikke overraskende, utrolig vakker ut i dem alle. Men. Den første kjolen hadde en viss je ne sais quoi de andre manglet. Så jeg ble veldig glad da hun bestemte seg for å gå for akkurat den! 

Det var rett og slett en fantastisk ting å være med på, særlig da det gjaldt min egen søster! 

Klemmer =) 

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ, så koselig blogginnlegg....Er så heldig som har to fabelaktige døtre. Mama.

    SvarSlett