mandag 22. april 2013

Hello monday!

Det skal sies at jeg pleier å ha ganske bra arbeidsmoral.

Men nå. Ligger jeg så langt bak i forvaltningsretten at jeg er litt sånn "ja, ja, en uproduktiv dag fra eller til, hva gjør vel det?"

Det har vært en fin dag, da. På et tidspunkt gikk jeg meg vill på en byggeplass. Jeg trodde det bare var ei vanlig gate, skjønner dere.

Selv om det faktum at det ikke var anlagt asfalt, det var fullt av gravemaskiner, og ALLE rundt meg var menn i oransje arbeidsklær burde vel egentlig fått en bjelle til å ringe.

Noen ganger er jeg litt, vel, fjern.

Jeg innså min feiltakelse da jeg hadde kommet meg litt lenger inn i området, og oppdaget at jeg var sperret inne!!! Det var gjerder på alle sider av meg!!!

(Bortsett fra der jeg gikk inn, da. Men jeg ber dere overse den detaljen. Den senker historiens dramatiske verdi.)

Heldigvis var det noen snille anleggsarbeidere som hjalp meg. De viste meg en dør og åpnet den ved hjelp av kortet sitt.

Jeg har vært på forelesning, da. Og kommentert oppgaver. Så hadde jeg en pause med Nora og Guro, og etterhvert Hilde og Kristine. Pause er veldig viktig, vet dere. Pause er en forutsetning for arbeid.

Selv om hvis du aldri avslutter pausen. Så er jo det kanskje litt dumt.

Faktisk er hovedårsaken til at jeg var på skolen såpass lenge som jeg var, at det regnte veldig mye, og jeg ikke hadde med regntøy.

Jeg har sluttet å kle meg etter været, nemlig. Jeg orker ikke mer. Det blir liksom aldri varmt her i denne byen, og vårklærne mine har et eksponeringsbehov.

Så i går hadde jeg på meg ballerinasko. Uten sokker i. For å kompensere hadde jeg på meg en ullkåpe, skjerf og hansker.

Det funka (ganske) bra.

Nå skal jeg legge meg, da. Jeg har store planer for morgendagen. Sånn forvaltningsrettsmessig.

Vi snakkes!

1 kommentar: