søndag 21. april 2013

Happy days of freedom

Cupcakebaking til jentekveld
Denne helga har jeg følt meg som en politisk fange som endelig har unnslippet husarresten sin.

Det er kanskje ikke en helt passende illustrasjon. Jeg mener, det er vel egentlig veldig feil å sammenlikne det å lese til eksamen med å være innesperret på grunn av ens politiske meninger.

Men da forstår dere i hvert fall hvor UTROLIG FANTASTISK det er å være ferdig med eksamen!!

Og denne helga har bare vært herlig. På fredag hadde Astrid og meg Idolkveld med de herlige snuppene Henrikke, Maria og Amanda. Henrikke kom rett fra Justin Beiber-konsert, og ganske snart utviklet det seg fra Idolkvekd til Justin Beiber-kveld!!!

Slikt skjer.

Vi så "Never Say Never" og diskuterte om vi hadde sagt ja til å date ham (Justin) og hva som skjer med Selena. It was great.

Tapas!
Og i går, altså, jeg har aldri vært så full av tiltakslyst og hyperhet i mitt liv. Cecilie bare "nå må du roe deg litt, min kjære venn."

Så jeg trente styrke, som har vært min plan siden januar, og så dro jeg på en joggetur. Så da var jeg litt mindre gira.

Etterpå overtalte jeg kollektivet om at vår planlagte jentekveld burde bli en tapaskveld. Så det var gøy. Og så spiste vi brownies og så "Notting Hill".

Seriøst, jeg bare elsker å ikke ha eksamen!!!

I morgen skal jeg starte med å ta igjen det tapte i Forvaltningsrett II. Men. Det er i morgen. Today is a day to be happy, liksom.

Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar