onsdag 29. juli 2015

En liste

Hello my fine friends,


I dag er det sånn type NESTEN varmt nok til å sole seg.

NESTEN er godt nok for meg, etter den sommeren vi har hatt...

Men ja. La oss ikke dvele mer på den minitragedien som sommerværet faktisk er.

I dag tenkte jeg nemlig å gi dere en LISTE!

Tema for lista er ting Malene ville ha på ei liste. 

Ok. Here goes:

1. Jeg har vært alene hjemme i leiligheten siden søndag kveld. Det er REKORD, sånn hvis dere lurte. Etter årevis med kollektivliv, er det nærmest et sjokk for meg. Jeg tror en del av meg tenker litt sånn "nå kan jeg gjøre hva jeg vil, for det er ingen som ser meg!!"

Heldigvis betyr "hva jeg vil" ikke noe verre enn å spise 150 gram sjokolade og lese bøker hele dagen og ikke ta oppvasken. Ha ha. 

2. Etter Conference har jeg serr fått girl-crush på Bobbie Houston! Jeg elsker hvordan hun er både veldig feminin, og en sterk kvinnelig leder. Og jeg elsker at hun er over 50 år, og fortsatt blir fra seg av glede over at en marihøne lander på bibelen hennes når hun preker!

3. Mitt andre girl-crush er (surprise, surprise) Taylor Swift. Har en personlig teori om at vi er, sånn, en sjel to legemer. Jeg mener, hun liker katter, jeg liker katter. Hun har mørkeblondt hår, JEG har mørkeblondt hår. Hun var singel og skrev masse sanger om det, jeg var singel og kjente meg totalt igjen i sangene. Og nå har vi begge to fått kjærester! Det er nesten skremmende hvor like vi er.

(Jeg har fortalt Raymond om dette, OG at dette betyr at han og Calvin Harris mest sannsynlig også er en sjel to legemer. Det skal sies at han ikke var heeelt overbevist om DET. Han syntes heller ikke at Taylor og meg var skremmende like. Men han var grei nok til å si at vi likna litt.)

4. Jeg tror ikke jeg forstår hvor gammel jeg egentlig er. Da jeg skulle melde meg på Hillsong Conference, så jeg at man og kunne melde seg på ungdomskonferansen. Og jeg tenkte litt sånn åja, det kunne jeg jo og dradd på. Men hallo, den er for folk som er mellom ti og syv år YNGRE enn meg!!

5. Selv om "voksenkonferansen" var SYKT bra, var jeg faktisk litt misunnelig på de som var på Young and Free. De malte seg i ansiktet med neonfarger! Og på konserten med Martin Smith kunne de stå helt foran og noen av dem fikk danse oppå scenen. 

Vurderer å stjele identiteten til en 18-åring til neste år. Neida. Joda. Neida.

6. Google, derimot, mener visst det er på tide at jeg får barn. Jeg tuller ikke, hver eneste reklamefilm som dukker opp på youtube handler om enten fertilitetstester eller bleier. LOL. Tenkte først litt sånn "ha ha, så vittig, jeg er jo altfor ung til å få barn!" JF. punkt 4. Men så innså jeg at jeg egentlig ikke er det. Hadde jeg fått barn nå, hadde jeg sannsynligvis vært for gammel til å bli med på "Unge Mødre".

Ikke at jeg skal få barn nå, og/eller vil bli med på "Unge Mødre".

7. Etter Londonturen har jeg bare fått lyst til å reise enda mer! Ha ha.

8. Men det kan jeg ikke, for vi starter på jussen om to uker til! Sykt rart, har jo hatt et ÅR med fri, og så blir det paragrafer igjen...men jeg tror det blir bra, jeg. Jeg vet ihvertfall at Gud vil gi meg styrke!

Ok. Nå skal jeg lage klar maten til min kjære, som straks kommer på besøk. Han jobber som elektriker, jeg lager middag, føler vi er et par fra 50-tallet i sommer, LOL.

Dere må ha en flott dag videre,

Vi snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar