tirsdag 28. april 2015

Life on the dark side

Tittelen forklares etterhvert, ha ha ;)

God kveld i stuen :) Håper livet er bra for dere alle. Selv om mange kanskje sitter midt oppi eksamenslesing?  Dere har i så fall min DYPESTE sympati! Jeg har gjennomlevd 15 stk til nå, og det er hardt, det må jeg si.

Men. Eksamensperioden har også noen - få - lysglimt. Tenkte å dele de jeg setter mest pris på med dere nå: 

1) MAT. Det jeg elsker med mat, er at du MÅ ha det, uansett hvor travel du er. Så, mens livets andre gleder (sosial kontakt utenom kollokvien, fjellturer, shoppingturer, stressfri nattesøvn) svinner mer og mer hen, så kan du i det minste spise noe godt. 

2) Vissheten om at uansett hvordan eksamen går, så er jeg Guds elskede barn. At min hensikt i livet først og fremst er å ha en relasjon til ham, ikke å få A i snitt!

Selv lever jeg fortsatt det glade, eksamensfrie bibelskolelivet. Den siste måneden har jeg forresten også levd det glade KJÆRESTElivet! 

Ha ha, føler nesten jeg er gått over til the dark side. Etter all klaging på konseptet parkvelder, alle gangene jeg har gjort narr av vennene mine som går hjem kl. 11 for å være med kjæresten osv.

Og nå er jeg der selv!?

Vurderte egentlig å her komme med store løfter om hvordan vi selvfølgelig ALDRI skal bli et SÅNT par. Meeen, det er noe med å ikke love for mye. Tror egentlig jeg/vi har nok med å ikke bli for irriterende, sånn, i nyforelskaperioden vi er inne i nå. Ha ha.

Ellers så var jeg jo på Toppen i helga, det var utrolig gøy. Jeg føler meg fortsatt sykt heldig, som fikk det fine året der oppe.

Ooog, vet dere hva, nå skal jeg legge meg.

Eller, starte på prosessen. Som jeg kanskje har nevnt for dere før, bruker jeg EVIG lang tid fra jeg bestemmer meg for å legge meg til jeg faktisk gjør det. Tenk en til halvannen time. Lol.

Ha en fin kveld videre, klemmer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar