lørdag 4. april 2015

Spring Fever


Hvem soler seg i bikini i april, liksom? Spesielt når de bare timer tidligere har skrevet på bloggen sin om at nettopp dette er en utrolig dårlig ide.

SERR, jeg er så sykt svak for soling.

Det er ikke det at jeg må bli så brun. Eller, jeg vil jo det, men jeg vet jo at jeg egentlig ikke blir det. Så jeg tror det mest av alt handler om at jeg blir så GLAD, av å kjenne varme solstråler på kroppen.

Litt mindre gledesfylt å bli evig forkjølet neste dag, da. Ha ha. Men det går bra, jeg har påskegodteri og netflix.

Selv om, hvis jeg skal være ærlig, så kjeder jeg meg ganske fort på netflix. Jeg ser kanskje to episoder av noe, og så blir jeg lei.

Tror det var, sånn, en gang i mitt liv at jeg faktisk gjorde den greia hvor du ser på serier hele dagen. Men det var etter arve- og familierettseksamen på jussen, aka en traumeliknende situasjon.

Jeg får ulike reaksjoner etter hver eksamensperiode, he he. Etter å ha levert inn hjemmeeksamen i sommer, bare lå jeg i senga og hørte på amerikansk folkemusikk. Aldri gjort det verken før eller siden, men der og da føltes det bare veldig RETT.

Så var det eksamen i kontraktsrett II. Jeg sov kanskje to timer natta før, og hadde deretter en superstressende eksamensopplevelse. Etter dette, fant jeg ut at det jeg mest av alt ville gjøre var å dra på shopping på Lagunen.

Ha ha, tror denne bloggen er tjent med min evne til å digrere. Sånn, plutselig skriver jeg om eksamen liksom.

Oki, nå tok jeg en til påskegodteri. Digg. Er jeg den eneste på min alder (midten av tyveårene) som fortsatt får påskeegg av foreldrene sine? Har liksom tenkt at alle får det enda, men har nylig innsett at det ikke er tilfellet...

Ooog, nå pusset jeg nesa. Igjen. Æsj, altså. Lol, jeg syntes alt med bakterier osv. er sykt ekkelt, inkludert på meg selv, ha ha.

Meeen, for å snakke om noe HELT annet, så er en annen ting jeg har gjort i dag: lest bibelen og bedt. DET er virkelig det beste jeg kan gjøre for meg selv, hver eneste dag. Det er så fantastisk, å vite at det er noen som alltid er interessert i å høre. Som gir visdom og styrke. Som elsker meg. Ekstra fint å tenke på nå i påska, hvor vi markerer at Jesus døde for oss, for at vi nettopp kan ha en slik nær relasjon til ham!

Ha en fin påskeaften videre,

Klemmer =)

1 kommentar: