torsdag 2. april 2015

April, april!

Idag er det altså dagen der jeg skal informere dere både om flytting til utlandet, giftermål, og tatoveringsanskaffelse.

Ikke for å snakke om at jeg så ei LØVE utenfor stuevinduet i sted.

Aprilsnarr! 

Ha ha, jeg er ikke så god til å lure folk. Problemet er ikke akkurat "luresituasjonen", men at jeg bryter sammen av dårlig samvittighet type to sekunder etterpå.

Det jeg faktisk har gjort idag, er å dra på to byturer. Først til Mandal, hvor mamma og jeg shoppa og spiste på Provianten. Der bestilte vi stekte kamskjell, og tror dere ikke de kom ut med TRE kamskjell. Som vi skulle ha på DELING! Mamma var ikke imponert, for å si det sånn.

Grunnen til at vi la shoppinga til Mandal, og ikke Kristiansand, var forresten at jeg skulle prøve ei jakke til bunaden min. Sånn hvis dere lurte.

Ok. Kanskje dere ikke lurte. Jeg er (visstnok) tidenes mest nysgjerrige person selv, så jeg lurer på ALT, men har jo fått med meg at ikke alle har det på samme måten.

På kvelden var det nok en bytur, denne gangen med kjære Kristiansandsvenninner. Evig kos!

Ellers så er det skikkelig vårlig for tida. Sola skinner, himmelen er blå, og blomstene spretter opp. Eneste problem er at det faktisk er SYKT kaldt ute.

Jeg får jo vårstemning av været, vet dere, så ender opp med å kle meg etter denne stemninga, istedenfor temperaturen.

Lol, dette skjer faktisk hvert eneste år. Blir så lei av kulde at jeg slutter å forholde meg til det. Type tar på ballerinasko uten sokker.

Dette høres sikkert ut som tidenes dårligste ide, men pleier faktisk ikke å bli syk av det. Med mindre jeg tar den helt ut og soler meg på verandaen i bikini. Ha ha, det har faktisk skjedd...

Oooog, nå tror jeg at jeg må legge meg, dere! Som dere ser på bildet nedenfor, er jeg egentlig litt trøtt. He he, bare liker ikke å legge meg...


Klemmer =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar