onsdag 25. februar 2015

'Cause we never go out of style, we never go out of style

Kilde: Wehearit.com

Hadde dere hørt på shoppingssamtalen mellom Silje og meg i dag, hadde dere nok mistenkt en av oss for å skulle gifte oss inn i en SEKT. Sånn cirka alle skjørtene og kjolene vi holdt opp ble bedømt "altfor korte". 

Ha ha. Heldigvis fant vi til slutt TO - ikke mer - plagg som var innenfor klesreglementet (nesten til knærne).

Lol, føler jeg snakker/skriver litt vel mye om disse klesreglene. Vet ikke hvorfor, har vært på turer med kleskoder før, liksom.

Gleder meg sykt til tur ihvertfall, drar nå på torsdag! Forresten har vi ti timers layover i London, før vi drar til Buenos Aires. SÅ, jeg har fått i oppgave å komme med forslag til hva vi kan gjøre. Originalplanen var da å dra til Portobello Market. Men det er stengt når vi er der, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal foreslå. Det eneste jeg pleier å gjøre i London er å dra til Oxford Street.

Ha HA, nå tuller jeg. Noen ganger drar jeg på kjøpesentre, for å få litt avveksling.

På kvelden drar vi videre, og den flyturen tar seriøst 14 timer! Det er jo en veldig grei plan, for da kan alle SOVE. Ehm, med mindre du er en person som ikke greier å sove på fly, som undertegnede.

Hallo, jeg vet dette er totalt irrasjonelt, men føler meg på en måte tryggere, dersom jeg kan holde meg våken og følge med på om alt er som det skal være med flyet.

Evig lol, siden jeg ikke akkurat har kompetansen til å gjøre noe, bortsett fra å be, om noe faktisk skulle skje.

Snakka med mamma om dette forresten, og hun bare "det er jo bedre om du sover hvis dere kræsjer, da. For da merker du ikke at du dør."

Og det er jo sant. Jeg får si det til meg selv, men jeg mistenker at med en gang jeg nevner potensialet for DØD, kommer pulsen til å stige såpass mye at søvn bare blir en fjern drøm.

Men det går bra, jeg blir veldig festlig når jeg ikke sover. Gjør faktisk det. Om du liker ekstremt pratsomme mennesker.

Jeg drar tilbake til Bergen imorra, så får nyte de rolige omgivelsene her hjemme inntil da. Føler alltid jeg er på ferie når jeg er her. Eneste stressmomentet er om Pottifar (katten) har drukket av vannglasset mitt. Tok ham faktisk i det på lørdag, og ble så opptatt av å filme det til snapchat at jeg glemte å få ham til å slutte.

Etterpå kom jeg på at det var jo litt dumt, men følte det ville sende veldig miksede signaler, om jeg FØRST filmet ham, og så jagde ham ned. Pottifar er allerede psykisk skadet, fordi han ble tatt fra moren i for ung alder. Så det er viktig at han har trygge rammer rundt seg. 

Okeeei. Mulig vi (og med "vi" mener jeg mamma, Silje og jeg) har en tendens til å overpersonifisere katten. Muligens... 

Men dere, dette blir nok siste gang jeg blogger før jeg drar. Håper jeg kan oppdatere i Argentina, men er visst episk dårlig nett der vi skal bo, så får se hva det blir til! Både jeg og mine medeelever vil derimot legge ut bilder på instagram fra turen, så dere kan følge med på #substantina15.

Håper dere alle får noen fine uker, om dere er hjemme eller ute et sted i den store verden. Så blogges vi nok snart igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar