lørdag 14. februar 2015

In the morning time

God morgen :)


I dag startet jeg dagen med å lage omelett. Men så viste deg seg at ALT jeg skulle ha oppi omeletten, var utgått på dato. Så vet dere det. 

Ellers så må jeg nesten ønske dere alle en god valentinsdag. Hele kollektivet skal på middagsselskap hos våre gifte venner Anne Marie og Ruben i kveld, så det blir gøy.

(Det har vel egentlig ikke noe med valentinsdag å gjør at vi skal der, da...)

Har dere merka at folk som gifter seg, blir utrolig huslige? Jeg har bodd med Anne Marie i tre år, og da var ikke matlaging det gøyeste hun visste akkurat. Nå, derimot, inviterer hun på SAUSEmiddager til stadighet.

Kanskje det er det man lærer på ekteskapskurs. Å lage saus. For jeg kan lage mat, liksom, men ikke saus.

Ha ha, Anne Marie pleier å tulle med at jeg ikke skal bruke bryllupsserviset deres. På grunn av "koordinasjonsproblemene" mine. Men hun tuller egentlig ikke!!! 

Men vet dere hva, jeg har faktisk ikke knust EN ENESTE TING i hele år!!

Ok, vi er bare i februar, men uansett.

Ellers så reiser jeg til Argentina om TO SMÅ UKER!!! Evig gøy, ass! Reising er alltid gøy, og reising med så mange bra folk - wow, jeg gleder meg SÅ mye!

Oki, nå skal jeg ut i livet og dagen og alt sånn der.

Ha en flott dag videre, vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar