torsdag 5. februar 2015

Playing with the grown-ups

I kveld har Astrid og jeg ryddet og vasket boden vår.

Er det bare meg, eller er det en veldig "voksen" ting å gjøre?

Vi er jo voksne da. Teknisk sett.

Bare på en måte ikke helt. 

Ha ha

Men hallo, jeg har fått tidenes mest voksne hårsveis. Jeg liker den, men føler litt jeg ser ut som om jeg er på vei til departementjobben min.

Forresten, vet ikke HELT hva det sier om meg, at hvit skjorte er et naturlig klesplagg å gå med hjemme om kvelden i min egen leilighet. Vet dere, noen ganger kler jeg meg, og så ser jeg meg i speilet og bare innser at jeg har kledd meg i noe Malene 44 ÅR kunne gått med.



Bra jeg går i klasse med så mange UNGE for tida. Jeg får lære av deres atferd, og kanskje kjøpe meg en hettegenser eller noe sånt.

Ha ha, jeg var egentlig ikke så god på å være ung og kul da jeg var tenåring. Så i grunnen greiere nå, når jeg kan skylde på alderen. Lol.

Ikke at jeg er SÅ gammel, jeg er 24, liksom...

Og, jeg er fortsatt ung nok til å leve leirlivet til det fulle. Sist helg var det tur med Navigatørene, og nå i helga blir det tur med Salt. Begge turer går til leirstedet Dyrkolbotn.

Leir ass, finnes det noe gøyere??? Være oppe sent, spise masse godteri, få nye venner...

Men jeg har et "leirproblem", og det er med klærne. Som dere kanskje forsto av skjorteeksempelet ovenfor, kommer ikke casual stil så veldig naturlig for meg. Prøver liksom å finne frem passende leirklær før jeg drar, men ender som regel opp med å få kommentarer av typen "jeg ser at du studerer juss".

Dette er ikke SÅ krise med Navigatørene, siden en tur med juss- og økonomistudenter uansett har ganske høy skjortefaktor. Men med Salt er det folk fra ALLE studieretninger, pluss folk som jobber.

Sååå som dere ser, jeg har mitt å stri med i kveld. He he.

Dere får alle ha en god kveld/natt :) Så snakkes vi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar