mandag 26. januar 2015

Livet som fri sjel

Folk bare "hva skal dere ha om på Substans denne uka?"

Og jeg bare "jeg vet ikke?"

Har visst mista timeplanen. Regner med skolen kan spandere på meg en ny en, meeeen det bare slår meg liksom aldri å spørre. Ha ha. Bare dukker opp på Substans hver morgen, jeg, og ser hva som skjer.

Idag hadde vi besøk av Åge Åleskjær, hvis dere har hørt om ham. Kjempespennende dag!

Visste faktisk om det på forhånd, men det var fordi noen nevnte det for meg i går kveld.

Alle kan jo ikke vite alt, da. Jeg mener, det er jo veldig greit på gruppereiser og sånn, at jeg bare dukker opp og sprer god stemning og ikke stiller spørsmål. (Tror jeg?)

Sååå, Argentina blir chill. Tre hele uker med fastlagt program, som jeg forøvrig ikke vet hva består av. Vet ikke helt om vi skal være der i tre uker ei gang?

LOL, husker ikke avreisedato heller.

Har vel egentlig ikke spurt. Jeg får jo greie på det, på ett eller annet tidspunkt.

Ok. Da har vi etablert at jeg ikke har verdens største kontrollbehov. 

(Men det skal sies at jeg er ansvarlig og har kontroll når jeg må.)

Sånn sett er det jo greit jeg bor i Bergen, hvor vi som sagt har tidenes mest ustabile vær. Denne helga har vi for eksempel hatt tordenvær, snø, regn, hagl, og sol.

Ellers går det bra, jeg nyter livet med symmetrisk ansikt, ha ha. Er jo litt enklere stylingmessig, når man slipper å skjule halve ansiktet bak luggen.

Når vi snakker om hår, så har jeg forresten innsett at jeg har dip-dye i håret. Dette skyldes egentlig at jeg ikke vil bruke 2000 kroner flere ganger i året på å stripe det. Men. Vi kan jo satse på at folk tror det er et intensjonelt livsvalg.

Sånn sett fail å nevne det på bloggen.

Men. De aller fleste leser jo ikke bloggen, hvis man ser på verdens befolkning liksom...

På den andre siden, dip-dye var vel egentlig mer in for ett-to år siden.

Jaja, jeg regner med folk liker meg uansett.


Sånn hvis dere lurte, så er webkameraet på PC-en min ENESTE selfie-kilde atm. Siden frontkameraet på iPhonen ikke virker. Derav billedkvaliteten.



"Modellkvaliteten" handler derimot om at et eller annet tidspunkt på kvelden blir grimasebilder det eneste jeg kan ta av meg selv. Sorry, mamma.

Er stilling ledig som bloggfotograf, da. Hvis du har eget kamera og har lyst til å ta gratis bilder av en ikke veldig kjent blogger, er det bare å melde seg ;)

Ok, nå må jeg videre med livet mitt. Spennende ting som venter. Nærmere bestemt kveldsmat.

Vi snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar