torsdag 1. januar 2015

I ain't saying she a gold digger but she ain't messin' with no broke niggaz

Godt nyttår! Håper starten på året har vært bra, og at dere er klare for 2015! 

Her ser dere Malenes frokost 1. Januar 2015. Havregrøt, TE, og andaktsbok.


Det hele blir litt mindre imponerende, når jeg legger til at jeg spiste masse chips mens jeg kokte grøten...

Tidspunkt på frokosten var forresten 14:15, og det sier vel sitt om at jeg hadde ei bra feiring igår ;) Var i seng kl. 06, etter en kjempegøy nyttårsfest med folk fra Salt. 

Ja, jeg er i Bergen! Maria, Astrid og jeg kjørte opp hit på mandag. 

Du vet hvordan noen folk får masse crazy ideer, og andre roer folk som får crazy ideer ned? Jeg pleier å være førstnevnte, og så er de fleste vennene mine sånn "nei, nei, Malene, jeg tror IKKE du bør få deg en katt som er en tredjedel leopard." 

Men så har vi Maria. Som blir med på the crazy. 




Altså endte vi opp med å øve på, og så fremføre "Gold digger" på festen. 


Lol, jeg tuller faktisk ikke! Jeg, tidenes jentete, hvite sørlending, lipsyncet til Kanye. Ha ha. Vet ikke helt hvordan det så ut, men vi koste oss iallfall! 

Ellers var det utrolig god stemning; bra folk, leker og, ikke minst, polonese (!!) En eller annen person (Hans Roger?) fant nemlig ut at det var en naturlig festutvikling å sette på "slottsfest-på-1500-tallet" type musikk. Ha ha. Var veldig gøy faktisk. 

Oooog, nå er det jo 2015! Alle bare "nå skal jeg være så SUNN," men jeg craver sjokolade. Hallo, har spist det så mye i jula, kan ikke bare stoppe opp sånn plutselig! 

Her har jeg forresten et bilde som demonstrerer det som vil bli innleggets siste poeng: 2015 blir et spennende år, the best is yet to come! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar