mandag 6. oktober 2014

Sove får vi gjøre siden





God dag, god dag!

Håper dere alle har en bra mandag. Selv sto jeg opp klokka FEM idag. Døde litt inni meg da alarmen ringte, det må jeg si.

I går kveld var jeg i kirka, og da fant jeg ut at det var en god plan å bare ikke stresse med å legge meg tidlig. Ble derfor igjen til jeg ble kasta ut - altså fordi de skulle låse, ikke pga atferd, lol - og så ble jeg med en gjeng å spise kebab. 

Tror jeg kan telle på ei hånd, de gangene jeg har spist på ei kebabsjappe. Så, eksotisk opplevelse for frk Malene, ha ha. Og veldig hyggelig selskap, det er så mange bra folk i Bergen, altså! Og blir kjent med nye hver søndag i kirka, det er så flott at det er sånn. 

Meeen. I dag morges, så var jeg litt sånn seriøst, Malene fra åtte timer siden, kunne du ikke ha lagt deg litt før? 

Ha ha. Hvis dere lurer på hva slags ekstremt god grunn jeg hadde til å stå opp klokka fem om morgenen, så skulle jeg altså fly hjem til K-town. 

Siden jeg er så utrolig glad i HELE mitt vakre fedreland, la jeg forresten inn en mellomlanding på Gardemoen. Fint å få sett mest mulig liksom. 

Eller. Så kan det være at undertegnede bare var litt sen med å bestille billett, slik at direkteflyvningene var kjøpt. Dere får gjette selv ;) 


Her ser dere btw en selfie jeg tok på Gardemoen.  Etter type tre timers søvn, var jeg så klar for å bare GRIPE DAGEN. Ho ho. 

Nå er jeg hjemme i hvertfall, så det er bra. Alle i familien er på jobb/skole, men Pottifar (katten) og jeg har hatt en herlig gjenforening. Jeg klødde ham på hodet, han malte og strøk seg inntil meg, alt var, med andre ord, vel. Helt til Potti oppdaga at det var vann i dusjen. Å drikke dusjvann er Potifars favorittaktivitet nr 1 her i livet, sååå da var nok jeg glemt. 



Sånn er det forresten alltid med Potti og jeg. Han har serr ALL makten i forholdet vårt. 

Men dere, tror jeg må legge meg litt. Ha det bra videre, vi snakkes :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar